دیدار با مسوولین موسسات صدا و CIC

media-moe
دوشنبه ۱۴۰۰/۷/۱۹ - ۱۰:۲۸
د صدا او CIC موسسو له مسوولینو سره ليدنه

محترم عبدالحکیم همت رئیس دفتر مقام وزارت معارف با مسوولین ادارات (صدا) و (CIC)، در دفتر کاری خویش دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار محترم عبدالحکیم همت رییس دفتر مقام وزارت در حالی که رئیس آگاهی عامه وزارت معارف محترم داکتر نظر محمد عرفان، رییس روابط بین المللی وزارت معارف محترم وحید الله هاشمی نیز حضور داشتند از کمک های این ادارات در بخش معارف اظهار قدر دانی نموده، نقش معارف را در پیشرفت کشور مهم دانسته تاکید نمود که وزارت معارف یک نهاد تعلیمی بوده و یکی از برنامه های مطروحه این وزارت ارایه خدمات با کیفیت آموزشی برای کودکان کشور میباشد.

نماینده گان صدا و CIC با ابراز خرسندی از رهبری این وزارت در مورد حمایت کودکان، تعلیم وتربیه، آموزش خانم ها و بلند بردن ظرفیت والدین دانش آموزان در مناطق مختلف کشور و دیگر موارد اداری در بخش تعلیم و تربیه بحث نموده نظریات شان را با رهبری وزارت معارف شریک ساختند.

محترم عبدالحکیم همت رئیس دفتر مقام رهبری وزارت معارف از همکاری های ادارات مذکور با نظام معارف افغانستان سپاسگزاری نمود و در مورد تامین امنیت کارمندان این ادارات اطمینان داده تاکید کرد که همکاری های آنان میتواند در ارایه خدمات با کیفیت تعلیمی، معیاری و متوازن، وزارت معارف را تقویت کند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۴:۵۴
Background image

چند خبر کوتاه از معارف ولایات

غزنی
ریاست معارف ولایت غزنی از نزد ۲۱۰ تن شاگردان برگشت کننده از کشور پاکستان امتحان تثبیت سویه تعلیمی اخذ نمود. 
قرار است کامیابان پروسه متذکره جهت تکمیل دوره تعلیمی شان در مکاتب مورد. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۰:۵۹
Background image

تقدیر رئیس معارف ولایت کنر از سوی مقام رهبری آن‌ ولایت

مولوی محب الله حیدری رئیس معارف ولایت کنر به پاس خدمات شایسته شان در امر بهبود وضعیت تعلیمی و تربیتی آن‌ ولایت، جلب کمک های نهاد های خیریه، فراهم آوری سهولت های لازم تعلیمی برای فرزندان. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۳:۲۴
Background image

دیدار سرپرست وزارت ‌معارف از شماری مدارس و مکاتب در ولایت هرات

 الحاج‌ مولوی حبیب الله آغا سرپرست وزارت معارف در حاشیه سفر رسمی خویش به ولایت هرات که به هدف بررسی وضعیت تعلیمی و تربیتی مکاتب و‌ مدارس آن‌ ولایت صورت گرفته است، اینک در روز دوم این. . .

بازگشت به اخبار