نظارت از جریان سیمینار آموزشی معلمین مکاتب شهر کابل

media-moe
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۲۲
16

طبق تقسیم اوقات تنظیم شده، مرکز ساینس وزارت معارف برای ۱۵۰ تن معلمین مضامین: ریاضی، فزیک، ساینس، کیمیا و کمپیوتر مکاتب شهر کابل سیمینار آموزشی دروس لابراتواری را دایرنمود.

قاری عبداباسط حقانی رئیس معارف شهر کابل و هیئت همراه شان از جریان سیمینار یاد شده دیدار کرد.

موصوف در سخنانی از شاملان سیمینار خواست تا از داشته های علمی و آموزشی سیمینار مذکور استفاده بهینه نموده تا باشد دروس عملی و لابراتواری مضامین ساینسی را برای شاگردان به وجه درست ارائه نمایند.

هم چنان رئیس معارف شهر کابل از رهبری و استادان ریاست مرکز ساینس این وزارت از بابت تدویر سیمینار ها و ورکشاپ های آموزشی و میتودیک برای معلمین و پرسونل مکاتب شهر کابل به نیکویی یاد آوری نموده، اظهار امتنان کرد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۸
Background image

تهداب گذرای تعمیر جدید یک مکتب در ولایت غزنی

سنگ تهداب تعمیر جدید ابتدائیه « شهید نور احمد » در ولسوالی ناوه ولایت غزنی طی مراسمی با اشتراک رهبری ریاست معارف، علمای جید و متنفذین محل بر زمین نهاده شد.

مسئولین معارف ولایت غزنی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۵
Background image

سفر رسمی رئیس عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف به ولایت پروان

الحاج مولوی اول گل ایوبی رئیس عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف و هیئت همراه شان غرض انجام یک سلسله امور رسمی عازم ولایت پروان شدند.

نخست رئیس عمومی نصاب وزارت معارف با. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۰
Background image

پایان کارسیمینار آموزشی به مربیان تربیت بدنی مکاتب شهر کابل

ریاست تعلیمات اساسی و ثانوی وزارت معارف، به هدف ارتقای ظرفیت های ورزشی مربیان و معلمین تربیت بدنی مکاتب شهر کابل،سیمینار آموزشی را در رشته های هند بال و باسکتبال برای ۳۵ تن معلمین سپورت. . .

بازگشت به اخبار