خبرهای معارف ولایات

media-moe
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۴:۱۸
145

هرات:

در ادامهٔ گفتمان‌های مردمی این‌ بار، ریاست معارف هرات با حضور بزرگان محل، علمای کرام، وکلای گذر و اعضای شوراهای مکاتب، گفتمانی را تحت‌نام «مردم و معارف» در ناحیهٔ چهارم شهر هرات برگزار نمود.

نیمروز:

مراسم تقدیر از شاگردان ممتاز مسابقه سیرت النبی (صی الله علیه وسلم) با حضور مسئولین معارف، علمای کرام و متنفذین قومی دایر گردید.

این مسابقه که چند روز پیش میان ۸۰۰ تن شاگردان لیسه مذکور برگزار شده بود که برای ۲۰ تن شاگرد ممتاز جوایز و تقدیر نامه در نظر گرفته شده بود.

بادغیس:

رقابت آزاد میان ۲۹۰ تن اشتراک کننده گان واجد شرایط در ریاست معارف ولایت بادغیس برگزار گردید. قرار است کامیابان این پروسه به صفت استاد در مدارس و دارالعلوم های آن ولایت استخدام شوند.

لوگر:

محتسبین امر بالمعروف و نهی عن المنکر در ولایت لوگر، ضمن توصیه های اصلاحی به کارمندان ریاست معارف آن ولایت، از آنان خواستند تا سیرت و صورت شان را نیز مطابق به شریعت اسلامی آراسته سازند.

کابل:

ریاست معارف ولایت کابل، جهت پر کردن چند بست خالی معلمین آمریت معارف ولسوالی پغمان آن ولایت، از نزد داوطلبان واجد شرایط امتحان اخذ نمود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۸
Background image

تهداب گذرای تعمیر جدید یک مکتب در ولایت غزنی

سنگ تهداب تعمیر جدید ابتدائیه « شهید نور احمد » در ولسوالی ناوه ولایت غزنی طی مراسمی با اشتراک رهبری ریاست معارف، علمای جید و متنفذین محل بر زمین نهاده شد.

مسئولین معارف ولایت غزنی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۵
Background image

سفر رسمی رئیس عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف به ولایت پروان

الحاج مولوی اول گل ایوبی رئیس عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف و هیئت همراه شان غرض انجام یک سلسله امور رسمی عازم ولایت پروان شدند.

نخست رئیس عمومی نصاب وزارت معارف با. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۰
Background image

پایان کارسیمینار آموزشی به مربیان تربیت بدنی مکاتب شهر کابل

ریاست تعلیمات اساسی و ثانوی وزارت معارف، به هدف ارتقای ظرفیت های ورزشی مربیان و معلمین تربیت بدنی مکاتب شهر کابل،سیمینار آموزشی را در رشته های هند بال و باسکتبال برای ۳۵ تن معلمین سپورت. . .

بازگشت به اخبار