سفر رئیس عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف به ولایت بغلان

media-moe
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۴:۱۴
145

الحاج مولوی اول گل ایوبی‌ رئیس عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف و هیئت همراه شان در یک سفر رسمی، رهسپار ولایت بغلان گردیدند.

رئیس نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف در نخست با رئیس و رهبری ریاست معارف ولایت بغلان دیدار و روی وضعیت معارف و تنظیم فعالیت های تعلیمی و تربیتی در آن ولایت بحث و گفتگو نمود.

موصوف ضمن ستایش از فعالیت های ریاست معارف بغلان، وزارت معارف را متعهد به فراهم سازی سهولت های آموزشی علوم دینی و عصری در کشور دانست و تاکید نمود که در ریاست عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین در نظر دارد تا برای استادان تازه کار و خلاف رشته سیمینارهای ارتقای ظرفیت برگزار نماید.

سپس مولوی محمد نور عزیزی رئیس معارف ولایت بغلان، حضور هیئت وزارت معارف را به آن ولایت خیر مقدم گفته، اذعان داشت که در راستای رشد و شکوفایی معارف ولایت بغلان تلاش خستگی ناپذیر نموده و در زمینه برگزاری سیمینار ها برای معلمین مکاتب از هیچ همکاری دریغ نخواهد کرد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۸
Background image

تهداب گذرای تعمیر جدید یک مکتب در ولایت غزنی

سنگ تهداب تعمیر جدید ابتدائیه « شهید نور احمد » در ولسوالی ناوه ولایت غزنی طی مراسمی با اشتراک رهبری ریاست معارف، علمای جید و متنفذین محل بر زمین نهاده شد.

مسئولین معارف ولایت غزنی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۵
Background image

سفر رسمی رئیس عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف به ولایت پروان

الحاج مولوی اول گل ایوبی رئیس عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف و هیئت همراه شان غرض انجام یک سلسله امور رسمی عازم ولایت پروان شدند.

نخست رئیس عمومی نصاب وزارت معارف با. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۰
Background image

پایان کارسیمینار آموزشی به مربیان تربیت بدنی مکاتب شهر کابل

ریاست تعلیمات اساسی و ثانوی وزارت معارف، به هدف ارتقای ظرفیت های ورزشی مربیان و معلمین تربیت بدنی مکاتب شهر کابل،سیمینار آموزشی را در رشته های هند بال و باسکتبال برای ۳۵ تن معلمین سپورت. . .

بازگشت به اخبار