سفر رئیس ارزیابی استعداد های وزارت معارف به ولایت خوست

media-moe
شنبه ۱۴۰۲/۵/۱۴ - ۱۹:۴۹
ghj

تحت رهبری مفتی عبدالولی سداد رئیس ارزیابی استعداد های معینیت تعلیمات اسلامی وزارت معارف، هیئتی در رابطه به چگونگی به استخدام واجدین شرایط در بست های مدارس خصوصی ولایت خوست، وارد آن ولایت شد.
در ابتداء هیئت با الحاج ملا بسم الله عبدالله والی آن ولایت در دفتر کاری شان دیدار و روی چگونگی تعیینات جدید در مدارس و نهاد های دینی خصوص  ولایت متذکره بحث های تفصیلی کردند.
سپس هیئت با رئیس و رهبری ریاست معارف و مسئولین مدارس و مراکز تعلیمات اسلامی خصوصی ولایت یاد شده نیز دیدار و در رابطه به  تهیه احصائیه دقیق شاگردان و پرسونل مدارس برای آنها هدایت داد.
در این دیدار هیئت با مسئولین نهاد های فوق در پیوند به سهمیه و تقسیم بندی بست ها ی منظور شده برای نهاد های تعلیمات دینی آن ولایت و چگونگی تقرری و تعیینات در بست های یاد شده با هم مشوره و تبادل نظر نمودند.
 در ادامه این دیدار ها، رئیس ارزیابی استعداد ها از یک تعداد مدارس، از جمله مدرسه ج/هادی خوست، مدرسه سراج الاسلام و دارالایتام آن ولایت دیدن کرده و به صورت حضوری با مهتممان، استادان و شاگردان صحبت نموده مشکلات و پیشنهادات آنها را یادداشت و در مورد حل آن وعده همکاری داد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۹
Background image

اعلام نتایج مسابقات ورزشی فوتبال تیم های مکاتب شهر کابل

تورنمنت بازی های فوتبال میان تیم های سپورتی ۳۳ مکتب شهر کابل که به تاریخ ۲۱ جوزای سال روان هجری شمسی در میادین ورزشی لیسه عالی حبیبیه، از سوی ریاست تعلیمات اساسی و ثانوی وزارت معارف راه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۵
Background image

اعلان داوطلبی

وزارت معارف از تمامی داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و خریداری 47 قلم اجناس و وسایل مورد ضرورت نصب و فعال سازی کمره های امنیتی ضرورت قرارگاه وزارت معارف و. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۰
Background image

گشایش یک باب دارالعلوم در ولایت نیمروز

تعمیر دارالعلوم عارفیه در قریه تپه ناوی از مربوطات ولسوالی خاشرود ولایت نیمروز افتتاح و مورد استفاده شاگردان قرار گرفت.

به گفته مسئولین معارف این ولسوالی: تهداب دارالعلوم مذکور در. . .

بازگشت به اخبار