چند خبر کوتاه از معارف ولایات

media-moe
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۱:۲۸
22

بغلان

الحاج مولوی محمد نورعزیزی رئیس معارف ولایت بغلان در یک سفر کاری به ولسوالی دوشی آن ولایت فعالیت اداری و تدریسی آمریت معارف، مکاتب و مدارس آن ولسوالی را بررسی نمود.

پروان

مولوی سید محمد فیضی رئیس معارف ولایت پروان از دارالعلوم حمایت الاسلام و لیسه ذکور توغبیردی در مرکز آن ولایت نظارت کرده، سویه تعلیمی شاگردان و فعالیت های اداری هر نهاد را به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار داد.

بامیان

روند توزیع قرطاسیه، مواد و ممد درسی، برای آمریت های معارف و مکاتب تعلیمات عمومی ولایت بامیان با حضور داشت الحاج مولوی رحمت الله قندیلی رئیس معارف آن ولایت و نماینده نهادهای همکار با معارف، آغاز گردید.

هکذا:

الحاج شیخ عبدالقیوم رئیس شورای علمای بامیان و هیئت همراه شان با رئیس معارف آن ولایت دیدار و در مورد پیشرفت و توسعه معارف بحث و گفتگو نمود.

زابل

جلسه سکتوری ریاست معارف ولایت زابل به سرپرستی الحاج مولوی گل ولی متقی رئیس معارف آن ولایت با اشتراک مسئولین ادارات محلی و نهاد های کمک کننده برگزار گردیده و تصامیم لازمی اتخاذ کردند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۲:۳۵
Background image

چند خبر مختصر از معارف ولایات

میدان وردگ:

یک نهاد همکار با معارف در ولایت میدان وردگ برای ۱۵۰۰ تن معلمین مکاتب ولسوالی های چک، نرخ و سیدآباد آن ولایت سیمینار ارتقای ظرفیت برگزار می نمایند.

لغمان:

ریاست معارف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۲:۲۵
Background image

تهداب یک باب لیسه در ولایت غزنی گذاشته شد

سنگ تهداب تعمیر لیسه « حیدر » در قریه «حیدر» ولسوالی جاغوری ولایت غزنی، طی مراسمی با حضورداشت هیئت رهبری ریاست معارف، علمای کرام و متنفذین قومی گذاشته شد.

در نظر است که تعمیر لیسه یاد. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۰:۷
Background image

بازتاب چند خبر از معارف ولایات

خوست:

مولوی فیض الله جمال حقانی رئیس معارف ولایت خوست با شماری از مسئولین معارف، علماء و بزرگان قومی ولسوالی اسمعیل خان مندوزی، در آن ولسوالی دیدار نموده و در مورد کیفیت تدریس و تربیت. . .

بازگشت به اخبار