اهدای تحایف برای برندگان امتحان علوم دینی در وزارت معارف

media-moe
دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۳۰ - ۱۳:۴۵
ghcfc

امتحان علوم دینی که چندی پیش از طرف ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف از حدود سه هزار کارمند هسته مرکزی این وزارت اخذ گردیده بود، اینک نتایج آن درمراسمی از سوی مسئولین آن ریاست همگانی شد.

مراسم که با قرئت چند آیت از کلام الله مجید آغاز شد، در مراسم ضمن حضور مولوی جمعه خان سروری رئیس دعوت و ارشاد این وزارت، مسئولین و کارمندان ریاست دعوت و سایر ادارات مرکزی وزارت معارف نیز اشتراک داشتند.

رئیس دعوت و ارشاد وزارت معارف هدف راه اندازی این رقابت ها را، بلند بردن سطح آگاهی کارمندان از مسایل دینی و فقهی عنوان نموده و با بیان این که کامیابی ما در آموزش های دینی نهفته است، اذعان داشت که در زمینه ارتقای ظرفیت های علمی کارمندان از آموزه های دینی، کتابی در این مورد تحت کار است که با اتمام تالیف و چاپ آن به دست رس کارمندان قرار داده خواهد شد.

در پایان محفل به تعداد ۱۸ تن کارمندان که نمرات عالی را در امتحان یاد شده از آن خود نموده بودند، با اهدای تحایف مورد تشویق قرار گرفتند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۸/۳ - ۹:۵۴
Background image

رئیس دعوت و ارشاد وزارت معارف در راس یک هیئت وارد ولایت کندز شد

الحاج‌مولوی جمعه خان سروری رئیس دعوت و ارشاد وزارت معارف و هیئت معیتی شان به هدف اجرای امور رسمی وارد ولایت کندز شدند.

ابتداء رئیس دعوت و ارشاد وزارت معارف در نشستی که با مولوی حزب. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۲ - ۱۴:۵۴
Background image

اعلان داوطلبی

ریاست معارف شهر کابل به تهیه و خریداری (20925) کیلو چوب ارچه و (324084.394) کیلوگرام چوب بلوط خشک میده شده به اندازه بخاری ضرورت دارد.

آنعده از شرکت های تجارتی، لوژستیکی و فروشگاه. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۲ - ۱۰:۴۷
Background image

دیدار رئیس استخدام وزارت معارف از شماری مدارس و مکاتب ولایت هرات

مولوی محمد صادق صدیقی رئیس استخدام وزارت معارف که به هدف بررسی وضعیت تعلیمی و تربیتی ولایت هرات، عازم آن‌ ولایت شده است، در حالی که از طرف مسئولین معارف ولایت یاد شده همراهی می شد، روز. . .

بازگشت به اخبار