معرفی رئیس جدید شهادتنامه های وزارت معارف

media-moe
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۶/۱۴ - ۱۸:۳۰
123

طی مراسمی الحاج مولوی عبدالخالق صادق معین تضمین کیفیت وزارت معارف در حالی که شماری از روئسای مرکزی، آمران و مسئولین ریاست شهادتنامه های وزارت معارف نیز اشتراک داشتند، مولوی عبدالقدیم محمد را بحیث رئیس جدید ریاست شهادتنامه های وزارت معارف، برای کارمندان آن ریاست معرفی نمود.
محفل با قرائت آیاتی از قرآن کریم شروع شده، سپس معین تضمین کیفیت با اشاره به تغییرات  در ادارات دولتی، تصریح کرد: تغییرات و تبدیلات در ادارات یک امر طبیعی بوده که به هدف بهبود روند کاری انجام می شود.
موصوف کارکرد ها و ابتکارات ملا موسی کلیم وهاج سرپرست آن ریاست را ستوده و تقرر رئیس جدید آن ریاست را تبریک گفت.
در ادامه رئیس شهادتنامه ها نیز در سخنانش از اعتماد رهبری ا.ا. و به خصوص هیئت رهبری وزارت معارف اظهار قدردانی نموده، اذعان داشت که با تمام توان و به همکاری کارمندان آن ریاست و رهنمایی های رهبری وزارت معارف، آماده اجرای وظایف خویش در چوکات قوانین، رهنمود ها و طرزالعمل های وزارت معارف می باشد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۹
Background image

اعلام نتایج مسابقات ورزشی فوتبال تیم های مکاتب شهر کابل

تورنمنت بازی های فوتبال میان تیم های سپورتی ۳۳ مکتب شهر کابل که به تاریخ ۲۱ جوزای سال روان هجری شمسی در میادین ورزشی لیسه عالی حبیبیه، از سوی ریاست تعلیمات اساسی و ثانوی وزارت معارف راه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۵
Background image

اعلان داوطلبی

وزارت معارف از تمامی داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و خریداری 47 قلم اجناس و وسایل مورد ضرورت نصب و فعال سازی کمره های امنیتی ضرورت قرارگاه وزارت معارف و. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۰
Background image

گشایش یک باب دارالعلوم در ولایت نیمروز

تعمیر دارالعلوم عارفیه در قریه تپه ناوی از مربوطات ولسوالی خاشرود ولایت نیمروز افتتاح و مورد استفاده شاگردان قرار گرفت.

به گفته مسئولین معارف این ولسوالی: تهداب دارالعلوم مذکور در. . .

بازگشت به اخبار