نگاه کوتاه به خبرهای معارف ولایات

media-moe
چهارشنبه ۱۴۰۲/۸/۱۰ - ۱۳:۴۲
12

پکتيکا

الحاج مولوی عبدالقيوم فاروقی رئیس معارف ولایت پکتیکا، طی یک سفر کاری به ولسوالی ترۇ  آن ولایت با آمران و مدیران مکاتب، مهتممان مدارس دینی، استادان و شاگردان نهادهای آموزشی دیدار نمود و ضمن بررسی مشکلات معارف آن ولسوالی، از استادان خواست تا با تربیت سالم اولاد وطن و خدمات صادقانه در شکوفایی معارف و ترقی کشور سهم خویش را ایفا نمایند.

ننگرهار

آمریت معارف ولسوالی مهمندره ولایت ننگرهار امتحان رقابتی سیرت نبی (صلی الله علیه وسلم) را میان ۲۵۰ تن شاگردان مکاتب آن ولسوالی راه اندازی نمود. هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی بیشتر جوانان با زندگی نامه،سلوک نیک و عالی حضرت نبی  اکرم (صلی الله علیه وسلم) می باشد. در پایان برای ۲۰ تن اشتراک کننده برتر تحایف توزیع گردید.
 

غزنی

الحاج مولوي مير نصيراحمد حسینی رئیس معارف ولایت  غزنی ضمن دیدار و ملاقات با ولسوال گیرو و برخی مسئولین ملکی و نظامی ولسوالی یاد شده آن ولایت، از مدارس دینی و دارالحفاظ های ولسوالی متذکره نیز دیدار کرد.

 بامیان

جلسه سکتوری ریاست معارف ولایت بامیان تحت سرپرستی مولوی رحمت الله قندیلی رئیس معارف آن ولایت با اشتراک مسئولین ادارات محلی و نهاد های همکار با معارف برگزارگردید. اشتراک کنندگان گزارش فعالیت های انجام یافته و برنامه دست داشته شان را با رهبری جلسه شریک و خواهان فراهم سازی تسهیلات بیشتر در تطبیق برنامه های شان گردیدند.

 نیمروز  

مولوی گل احمدحقانی رئیس معارف ولایت نیمروز در جلسه انکشافی که تحت نظر  ملا نجیب‌الله رفیع والی آن ولایت برگزار گردید بود اشتراک نموده، پیرامون فعالیت های نهاد های همکاربا معارف، مشکلات و دستاوردهای ریاست معارف نیمروز صحبت و از ادارات محلی خواست تا از برنامه های ریاست معارف آن ولایت حمایت نمایند.
 

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۵:۳۹
Background image

اطلاعیه وزارت معارف

در مورد آغار امتحانات چهارونیم ماهه مدارس، دارالحفاظ ها و دارالعلوم های ولایات و مناطق سردسیر و نهایت سردسیر کشور

به اساس لایحه معینیت تعلیمات اسلامی وزارت معارف، قرار است که امتحانات. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۵:۲۸
Background image

دیدار رئیس اداره ملی امتحانات با مسئولین معارف ولایت ننگرهار

شیخ عبدالباقی حقانی اداره ملی امتحانات در مقر ریاست معارف ولایت ننگرهار با رهبری آن ریاست دیدار ‌‌و ملاقات نمود.

ابتداء مفتی حبیب حضرت حقانی رئیس معارف ‌ولایت مذکور تشریف آوری رئیس. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۱:۲۴
Background image

سرپرست وزارت معارف به هدف بررسی امور تعلیمی ولایت خوست، عازم آن ولایت شد

الحاج مولوی حبیب الله آغا سرپرست وزارت معارف در ادامه سفر های کاری شان به ولایات جنوب کشور، اینک همراه با تیم معیتی شان وارد ولایت خوست گردید.

وی در ابتداء با رئیس، مسئولین و کارمندان. . .

بازگشت به اخبار