بازتاب چند خبر از معارف ولایات

media-moe
یکشنبه ۱۴۰۳/۳/۶ - ۱۱:۱۵
;lkj

غزنی:

یک تعداد متنفذین و محاسن سفیدان اهل تشیع ولسوالی قرباغ ولایت غزنی با الحاج مولوی میر نصیر احمد حسینی رئیس معارف آن ولایت دیدار نموده و خواهان توجه رهبری ریاست معارف در مورد مکاتب و مدارس شان گردیدند.

باز هم از این ولایت:

رئیس معارف ولایت غزنی از جریان کار ترمیماتی ابتدائیه امام هادی نظارت کرد و در دیدار با مسئولین شرکت قرار دادی روی کیفیت مواد ساختمانی تاکید نمود.

پروان:

مولوی سید محمد فیضی رئیس معارف ولایت پروان، فعالیت های اداری و تدریسی مکاتب ولسوالی شیخ علی آن ولایت را بررسی نمود و برای بهبود و بلند بردن کیفیت تدریس با مسئولان مکاتب، مدارس و سایر ادارات محلی آن ولسوالی ملاقات نمود.

پکتیا:

شماری از بزرگان و متنفذین قومی روستای کوتی خیل ولسوالی زرمت ولایت پکتیا در دیدار با مولوی عبدالقیوم فاروقی رئیس معارف آن ولایت، مشکلات و پیشنهادات خود را در مورد بهبود معارف در آن ولسوالی به وی شریک ساختند و خواهان همکاری در این راستا گردیدند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

باز دید رئیس مرکز ساینس وزارت معارف از لابرتوار های یک تعداد مکاتب شهر کابل

استاد حبیب الله خالد رئیس مرکز ساینس وزارت معارف همراه با یک تعداد استادان مضامین ساینسی آن ریاست از اتاق ها، تجهیزات و مواد مورد نیاز لابراتوار های درسی لیسه های آریانا ( مربوط مکاتب. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۲۱
Background image

مروری بر چند خبر ولایتی معارف

بلخ:
تفاهم نامه مشترک فی مابین ریاست های معارف و پوهنځی تعلیم و تربیه پوهنتون بلخ به هدف همکاری های متقابل مبنی بر استفاده از امکانات و تجربیات یک دیگر به امضا رسید.

بغلان:
امتحان. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۵:۴۳
Background image

فشرده چند خبر از ریاست های معارف ولایات

کابل:
طی ملاقاتی که مولوی امین الله عبید والی کابل با الحاج مولوی عبدالحق حقانی رئیس معارف این ولایت داشت، در مورد موضوعات مرتبط به بهبود وضعیت تعلیمی در ولسوالی های ولایت کابل بحث های. . .

بازگشت به اخبار