دیدار "وزیر معارف" با رئیس موسسه "WAW" و صحبت در رابطه با همکاری‌های مشترک

media-moe
جمعه ۱۳۹۸/۴/۱۴ - ۱۳:۳۶
دیدار "وزیر معارف" با رئیس موسسه "WAW" و صحبت در رابطه با همکاری‌های مشترک

وزارت معارف- کابل: دکتر "محمد میرویس بلخی" وزیر معارف کشور با "ناجیه نسیم" رئیس موسسه زنان برای زنان افغان"WAW"" دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که به میزبانی وزارت معارف صورت گرفت، طرفین در رابطه با همکاری‌های مشترک در سه بخش برگزاری "برنامه‌های آگاهی دهی حقوق اطفال در مکاتب"، "برنامه‌های سوادآموزی در محابس زنان" و "تعلیم اطفال زنان زندانی" صحبت و گفتگو کردند.

وزیر معارف در جریان این دیدار ضمن تاکید بر بررسی زمینه‌های همکاری مشترک از اقدامات موسسه "WAW" در راستای توجه به تعلیم زنان در محابس و اطفال آنان در مراکز حمایوی قدردانی کرد.

"ناجیه نسیم" نیز برای همکاری‌های بیشتر با وزارت معارف اعلام آمادگی و خواستار امضای تفاهمنامه با معارف شد.

رئیس موسسه زنان برای زنان افغان یادآور شد که این موسسه نهادی غیردولتی و غیرسیاسی بوده که در راستای محو خشونت علیه زنان و اطفال در 13 ولایت افغانستان فعالیت می‌کند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۲۲:۳۶
Background image

اعلان داوطلبی

وزارت معارف از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و خریداری 6 قلم وسایل تکنالوژی معلوماتی برای ریاست نتایج و شهادتنامه ها ضرورت ریاست تکنالوژی معلوماتی از. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۵:۳۱
Background image

سیمینار میتودیک برای اعضای علمی ریاست عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف

سیمینار میتودیک « معرفتی، رهنمایی و تنویرافکار» برای اعضای علمی و مسلکی ریاست عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف دایر شد.

هدف از برگزاری این سیمینار توضیح لایحه وظایف و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۵:۹
Background image

امضای تفاهم‌نامه همکاری فی مابین وزارت معارف و شرکت ا.مارتی افغان پست

به هدف فراهم آوری تسهیلات بیشتر برای منسوبین، شاگردان و مراجعین وزارت معارف در زمینه دسترسی آن هابه شهادتنامه و سایر مهم اسناد تعلیمی شان، اینک تفاهم‌نامه‌ی همکاری میان وزارت معارف و. . .

بازگشت به اخبار