دیدار "وزیر معارف" با رئیس موسسه "WAW" و صحبت در رابطه با همکاری‌های مشترک

media-moe
جمعه ۱۳۹۸/۴/۱۴ - ۱۳:۳۶
دیدار "وزیر معارف" با رئیس موسسه "WAW" و صحبت در رابطه با همکاری‌های مشترک

وزارت معارف- کابل: دکتر "محمد میرویس بلخی" وزیر معارف کشور با "ناجیه نسیم" رئیس موسسه زنان برای زنان افغان"WAW"" دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که به میزبانی وزارت معارف صورت گرفت، طرفین در رابطه با همکاری‌های مشترک در سه بخش برگزاری "برنامه‌های آگاهی دهی حقوق اطفال در مکاتب"، "برنامه‌های سوادآموزی در محابس زنان" و "تعلیم اطفال زنان زندانی" صحبت و گفتگو کردند.

وزیر معارف در جریان این دیدار ضمن تاکید بر بررسی زمینه‌های همکاری مشترک از اقدامات موسسه "WAW" در راستای توجه به تعلیم زنان در محابس و اطفال آنان در مراکز حمایوی قدردانی کرد.

"ناجیه نسیم" نیز برای همکاری‌های بیشتر با وزارت معارف اعلام آمادگی و خواستار امضای تفاهمنامه با معارف شد.

رئیس موسسه زنان برای زنان افغان یادآور شد که این موسسه نهادی غیردولتی و غیرسیاسی بوده که در راستای محو خشونت علیه زنان و اطفال در 13 ولایت افغانستان فعالیت می‌کند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۴:۲۱
Background image

یک باب دارالحفاظ در ولایت غزنی تهداب گذاری شد

به گفته مسئولین ریاست معارف ولایت غزنی، سنگ تهداب دارالحفاظ منبع العلوم فیض القرآن به کمک مالی اهالی ولسوالی مقر ولایت غزنی در قریه نوروزی منطقه کوهبند آن ولسوالی گذاشته شد.
در نظر است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۴:۱۶
Background image

دیدار رئیس دارالعلوم های وزارت معارف از دارالعلوم عربی کابل

مولوی عبدالقدوس قدوسی رئیس دارالعلوم های معینیت تعلیمات اسلامی وزارت معارف و هیئت همراه شان به هدف بررسی وضعیت تدریسی و اداری دارالعلوم عربی کابل، از دارالعلوم یاد شده دیدار نمود.
هیئت. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۱:۱۸
Background image

سفر هیئت ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف به ولایت نورستان

هیئت ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف به سرپرستی مولوی محمد نعیم عمیر که به هدف انجام امور رسمی وارد ولایت نورستان شده است، در مجلسی اشتراک کرد که علاوه از الحاج مولوی تاج محمد مطمئن رئیس. . .

بازگشت به اخبار