رئیس جدید تفتیش داخلی وزارت معارف به کارمندان آن ریاست معرفی شد

media-moe
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۵/۱۰ - ۱۵:۴۳
123

طی مراسمی مولوی عتیق الله مؤذن رئیس جدید تفتیش داخلی وزارت معارف از سوی الحاج مولوی حبیب الله آغا سرپرست وزارت معارف به کارمندان آن ریاست معرفی شد.
در این مجلس مولوی صبغت الله وصیل معین منابع و اداره و استاد وحیدالله هاشمی رئیس ارتباط خارجه و تمویل کنندگان وزارت معارف نیز حضور داشتند.
سرپرست وزارت معارف تغییر و تبدیل را اصل اصلاح و پیشرفت در اداره عنوان کرده، از رئیس قبلی تفتیش مرکزی اظهار تشکری کرد.
موصوف مولوی مؤذن را شخص  کارکن و با تجربه در امور حقوقی دانسته و از کارمندان خواست تا در انجام امور وی را همکاری نمایند.
سرپرست وزارت معارف در سخنانی بر اهمیت و ارزش اعتماد میان تمام افراد جامعه از جمله کارمندان وزارت معارف صحبت نموده، تصریح کرد؛ طی مدتی که مسئولیت را در وزارت معارف عهده دار شده ام به وضوح دیده شده که کارمندان این وزارت در تمام فعالیت های رسمی با هم تفام داشته و در هماهنگی کامل، صداقت و فضای اعتماد وظایف شان را انجام می دهند، بناء به جا می دانم تا از تمام آنها در این راستا سپاسگزاری نمایم.
معین منابع و اداره نیزمسئولیت جدید رئیس تفتیش را تبریک‌گفت و بر اطاعت از آمرین تاکید کرده گفت؛ اطاعت از آمران و بزرگان  یکی از ارزش های زرین و اصول اساسی دینی و اسلامی ما بوده که باعث تعمق نظم در جامعه و بالاخص اداره و تسریع فعالیت های سالم آن می شود.
سپس مولوی عتیق الله مؤذن رئیس جدید تفتیش از اعتماد رهبری ا.ا.افعانستان و به خصوص هیئت رهبری وزارت معارف قدر دانی کرده، اطمینان داد که با تمام توان و با استفاده از داشته های علمی و تجارب کاری خود، وظایف محوله را به وجه احسن انجام می دهد.
مجلس با قرائت دعائیه اختتام پذیرفت.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۹
Background image

اعلام نتایج مسابقات ورزشی فوتبال تیم های مکاتب شهر کابل

تورنمنت بازی های فوتبال میان تیم های سپورتی ۳۳ مکتب شهر کابل که به تاریخ ۲۱ جوزای سال روان هجری شمسی در میادین ورزشی لیسه عالی حبیبیه، از سوی ریاست تعلیمات اساسی و ثانوی وزارت معارف راه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۵
Background image

اعلان داوطلبی

وزارت معارف از تمامی داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و خریداری 47 قلم اجناس و وسایل مورد ضرورت نصب و فعال سازی کمره های امنیتی ضرورت قرارگاه وزارت معارف و. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۰
Background image

گشایش یک باب دارالعلوم در ولایت نیمروز

تعمیر دارالعلوم عارفیه در قریه تپه ناوی از مربوطات ولسوالی خاشرود ولایت نیمروز افتتاح و مورد استفاده شاگردان قرار گرفت.

به گفته مسئولین معارف این ولسوالی: تهداب دارالعلوم مذکور در. . .

بازگشت به اخبار