دیدار هیئت وزارت معارف از ریاست معارف ولایت تخار

media-moe
پنجشنبه ۱۴۰۲/۹/۲ - ۹:۴۳
785

هیئت اعزامی معینیت منابع و اداره وزارت معارف تحت ریاست سید حفیظ الله رئیس خدمات این وزارت، غرض بررسی امور اداری، مالی و تدارکاتی ریاست معارف ولایت تخار، عازم آن ولایت شد.

هیئت هدف از سفر شان را به ولایت تخار، نظارت از امور تدارکاتی و نحوه مصارف بودجه داده شده به آن ریاست، بررسی پروسه استخدام در بست های جدید معلمی و سایر موضوعات مورد علاقه عنوان نمود.

در دیداری که هیئت با رئیس ‌رهبری ریاست معارف ولایت تخار داشت، روی ساختار تشکیلات ریاست مربوطه، روند مصارف بودجه، پروژه های ساختمانی و ترمیماتی و مسایل تدارکاتی با هم صحبت های همه جانبه نمودند.

هکذا هیئت در رابطه به کمبودات قرطاسیه و سایر وسایل اداری ریاست های معارف ولایت یاد شده، هدایت داد تا در مورد پیشنهادات خود را در زمینه تهیه و به مرکز بفرستند.

در پایان هیئت مشکلات آنها را استماع نموده و غرض رسیدگی به آن ها، وعده همکاری سپرده شد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۱:۲۴
Background image

سرپرست وزارت معارف به هدف بررسی امور تعلیمی ولایت خوست، عازم آن ولایت شد

الحاج مولوی حبیب الله آغا سرپرست وزارت معارف در ادامه سفر های کاری شان به ولایات جنوب کشور، اینک همراه با تیم معیتی شان وارد ولایت خوست گردید.

وی در ابتداء با رئیس، مسئولین و کارمندان. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۳۴
Background image

آغاز کار پروژه ترمیماتی یک باب ابتدائیه در ولایت میدان وردگ

کار عملی پروژه بازسازی و تکمیلی ابتدائیه شهید سبحان الله واقع در ولسوالی دایمیرداد ولایت میدان وردگ که شامل: ساخت دیوار های استنادی و احاطوی، حفر چاه آب و غیره ضروریات آن می باشد، آغاز. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۲۹
Background image

دیدار رئیس مرکز ساینس وزارت معارف از یک تعداد مکاتب شهر کابل

استاد حبیب الله خالد رئیس مرکز ساینس وزارت معارف از تجهیزات و لابراتوار های تعلیمی لیسه های نادریه، ناصرخسرو بلخی و لیسه های خصوصی نمبر ۱ و ۲ شمشاد و افغان یار در مربوطات شهر کابل دیدن. . .

بازگشت به اخبار