محفل با شکوه اختتامیه برنامه حسابدهی دولت به ملت برگزار شد

media-moe
دوشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۳ - ۱۳:۵۱
123

مراسم اختتامیه پروگرام حسابدهی دولت به ملت که چندی قبل با اشتراک تمام وزارت ها و ادارات ا.ا. افغانستان آغاز شده بود، طی مراسمی با حضور رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء ا.ا. دایر گردید.
مراسم با تلاوت چند آیت از قرآن کریم آغاز گردیده و سپس داکتر ملا عبدالواسع رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء، پیام مقام مذکور را به خوانش گرفت که در قسمتی از آن آمده است: " پروگرام حسابدهی دولت به ملت که از طرف مرکز نشراتی رسانه ها انجام یافت، در آن هیئت های رهبری،رئیسان و سخنگویان وزارت ها سهم فعال گرفتند که از آن قدر دانی می نمایم و از تعهد شما در قبال روند اطلاع رسانی، سپاسگزار هستم.
بدون تردید معلومات ارائه شده از سوی وزارت ها و ادارات مورد قناعت بوده و در خور ستایش بوده که از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای شما در اجرای امور محوله موفقیت استدعا می نمایم."
در ادامه مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء طی سخنان شان اذعان داشتند: ا.ا.افغانستان در راستای پیشرفت و بازسازی کشور دستاورد های چشمگیری دارد.
موصوف، حاکمیت نظام شرعی در سراسرکشور،تقرب فساد اداری و کشت کوکنار به صفر، آماده نمودن بودجه ملی از منابع داخلی، ثبات پولی در مقابل اسعار خارجی، پرداخت معاشات به موقع برای اضافه از هشت صد هزار کارمندان دولتی،حذف ادارات موازی از تشکیلات دولتی به هدف تسریع امور اداری، اشتغال زایی برای هزاران تن هموطنان در معادن و پروژه های انکشافی، حل مشکلات عرصه های تعلیمی،علمی وصحت، افتتاح پروژه های مهم  عام المنفعه در سطح کشور را از دستاورد های بزرگ ا.ا. افغانستان یاد کرد.
سپس مولوی احمد الله وثیق رئیس اسبق رادیو تلویزیون ملی با اشاره به اهمیت رسانه ها، تصریح کرد: رسانه ها حیثیت پل ارتباطی رامیان مردم  و دولت دارا بوده و چنانچه گفته می شود یکی از عناصر چهارگانه یک نظام یا دولت می باشد که بدون شک در ترمیم و پیشرفت نظام نمی توان از نقش آن ها چشم پوشی کرد.
وی افزود: آن جایی که ژورنالیزم در ساختار جامعه رول و وظیفه اساسی را  دارا می باشد، پس لازم است تا از این مسلک استفاده قابل قبول و روا صورت گیرد تا مردم از مزایای زندگی حقیقی باخبر شده و مشکلات موجوده جامعه از آن طریق  حل گردد و بر ما نیز لازم است تا برای استفاده مفید از رسانه ها در روشنایی محیط اجتماعی رسالت رسانه ها را بشناسیم.
در پایان محفل از جانب دفتر مقام عالی ریاست الوزراء، سخنگویان وزارت ها و ادارات به پاس فعالیت ها و زحمات خستگی ناپذیر شان در امور یومیه و بالاخص در پروسه حسابدهی دولت به ملت، با اهدای تحایف نقدی، معنوی و تحسین نامه ها مفتخر شدند.
مراسم با قرائت دعائیه توسط الحاج مولوی حبیب الله آغا سرپرست وزارت معارف پایان یافت.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۹
Background image

اعلام نتایج مسابقات ورزشی فوتبال تیم های مکاتب شهر کابل

تورنمنت بازی های فوتبال میان تیم های سپورتی ۳۳ مکتب شهر کابل که به تاریخ ۲۱ جوزای سال روان هجری شمسی در میادین ورزشی لیسه عالی حبیبیه، از سوی ریاست تعلیمات اساسی و ثانوی وزارت معارف راه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۵
Background image

اعلان داوطلبی

وزارت معارف از تمامی داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و خریداری 47 قلم اجناس و وسایل مورد ضرورت نصب و فعال سازی کمره های امنیتی ضرورت قرارگاه وزارت معارف و. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۰
Background image

گشایش یک باب دارالعلوم در ولایت نیمروز

تعمیر دارالعلوم عارفیه در قریه تپه ناوی از مربوطات ولسوالی خاشرود ولایت نیمروز افتتاح و مورد استفاده شاگردان قرار گرفت.

به گفته مسئولین معارف این ولسوالی: تهداب دارالعلوم مذکور در. . .

بازگشت به اخبار