نگاهی به خبرهای مختصر ریاست های معارف چند ولایت

media-moe
چهارشنبه ۱۴۰۲/۶/۲۲ - ۱۲:۲۵
تل

کابل
نهاد تعلیمی و تربیتی تشبث با راه اندازی یک نمایشگاه در لیسه خواجه عبدالله انصاری شهرکابل، تولیدات و دستاورد های هنری و تخنیکی شاگردان مکاتب را به نمایش گذاشت. 
قاری عبدالباسط حقانی رئیس معارف شهرکابل با اشتراک در این نمایشگاه از استعداد و دستاورد های شاگردان به نیکویی یاد کرده و شاگردان را بیشتر از پیش به فراگیری علم و دانش ترغیب نمود.

پروان
جلسه سکتوری ریاست معارف ولایت پروان تحت سرپرستی مفتی محمد حسن حقانی رئیس معارف آن ولایت با اشتراک نماینده گان ادارات رسمی و نهادهای همکار با معارف برگزار گردیده و پیرامون موضوعات مورد علاقه مرتبط به معارف تصامیم لازمی اتخاذ نمودند.
رئیس معارف ولایت پروان از مسئولین نهادهای یاد شده تشکر نمود و از ایشان خواست تا فعالیت های شان را طبق طرزالعمل و در هماهنگی با ریاست معارف انجام دهند.

هلمند
مولوی محمد عوض انصاری رئیس معارف ولایت هلمند با مهتممان و استادان مدارس وعلمای دینی ولسوالی گرشک آن ولایت دیدار نموده، ضمن بررسی مشکلات نهادهای دینی و تعهد همکاری در این زمینه، از آنان خواست تا فعالیت های آموزشی شان را در پرتو طرزالعمل ها و لوایح وزارت معارف انجام دهند.

لوگر
به تعداد  ۶۱ تن معلمین در ولایت لوگر از یک سیمینار ارتقای ظرفیت فارغ گردیده و تصدیق نامه اخذ نمودند. این سیمینار را مرکز تعلیمی ساینس و تکنالوژی تعلیمی ریاست معارف لوگر برای آنان راه اندازی نموده بود.

غزنی
هیئت بخش توزیع کتب درسی ریاست نشرات و روابط عامه وزارت معارف در دیدار با رئیس معارف ولایت غزنی، هدف سفر شان را نظارت از روند توزیع کتب درسی برای مکاتب آن ولایت بیان نموده و خواستار همکاری ریاست معارف در این زمینه شد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۹
Background image

اعلام نتایج مسابقات ورزشی فوتبال تیم های مکاتب شهر کابل

تورنمنت بازی های فوتبال میان تیم های سپورتی ۳۳ مکتب شهر کابل که به تاریخ ۲۱ جوزای سال روان هجری شمسی در میادین ورزشی لیسه عالی حبیبیه، از سوی ریاست تعلیمات اساسی و ثانوی وزارت معارف راه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۵
Background image

اعلان داوطلبی

وزارت معارف از تمامی داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و خریداری 47 قلم اجناس و وسایل مورد ضرورت نصب و فعال سازی کمره های امنیتی ضرورت قرارگاه وزارت معارف و. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۰
Background image

گشایش یک باب دارالعلوم در ولایت نیمروز

تعمیر دارالعلوم عارفیه در قریه تپه ناوی از مربوطات ولسوالی خاشرود ولایت نیمروز افتتاح و مورد استفاده شاگردان قرار گرفت.

به گفته مسئولین معارف این ولسوالی: تهداب دارالعلوم مذکور در. . .

بازگشت به اخبار