پیام تسلیت

media-moe
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۳/۱۸ - ۱۳:۳
د ډاډګیرنې پیغام

باتألم فراوان اطلاع حاصل نمودیم که استاد نظر زلمی، یکتن از استادان مجرب علوم ساینسی کشور به اثر مریضی که عاید حالشان گردیده بود، داعی اجل را لبیک گفت.

(انا لله و انا الیه راجعون)

استاد مغفور نظر زلمی نسبت شوق و علاقه ایکه به پیشرفت و ترقی کشور و تربیت فرزندان این مرز و بوم داشت، بیشتر عمر پربار خویش را در راستای تعلیم و آموزش جوانان وقف نمود.

موصوف یکی از استادان با دانش و مجرب در امور علوم ساینسی در کشور بوده و توانست شاگردان زیادی را به هدف خدمتگذاری به وطن، تربیت و به جامعه تقدیم نماید.

رهبری وزارت معارف ضمن ابراز تسلیت به خانواده، دوستان و جامعه فرهنگی کشور،‌ فقدان استاد را یک ضایعه جبران ناپذیر برای کشور دانسته و از درگاه ایزد منان برای متوفا بهشت فردوس و برای بازماندگانش صبر جمیل استدعا می نماید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۵:۴۰
Background image

سیمینار میتودیکی برای کارمندان ریاست نظارت و ارزیابی وزارت معارف.

سیمینار میتودیک در پیوند به: پیشکش اساسات و پالیسی سازی تعلیمی،شاخص های تعلیم و تربیه،مبانی و اساسات نظارت، پالیسی  و نظارت، برای ۸۳ تن کارمندان ریاست نظارت و ارزیابی در معینیت تضمین. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۲:۲۶
Background image

تدویر سیمینار میتودیک برای لابرانت های مکاتب شهر کابل

سیمینار میتودیک به هدف ارتقای ظرفیت های مسلکی معلمین و لابرانت های لابراتوار های مکاتب حوزه های تعلیمی ۱۶ گانه ریاست معارف شهر کابل دایر گردید.

در مراسم افتتاحیه سیمینار یاد شده، علاوه. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۱:۱۰
Background image

چند خبر کوتاه از معارف ولایات

سرپل

ریاست معارف سرپل به مناست توزیع جوایز برای برنده گان امتحان ا/مارت شناسی مراسمی را برگزار و برای شاگردان ممتاز جوایز، پول نقد و تقدیر نامه توزیع نمود.

لغمان

مولوی شاه جهان ساجد. . .

بازگشت به اخبار