با روئسای معارف ولایت کشور در مورد عملی سازی این برنامه صحبت نمود.

media-moe
یکشنبه ۱۴۰۲/۴/۱۸ - ۱۴:۵۱
sghj

سر پرست وزارت معارف در این ویدیو کنفرانس گفت: به اساس ضرورت های مبرم و به منظور حذف بست های اضافی و ادارات مشابه و موازی، رفع تورم و اصلاح ساختار تشکیلاتی وزارت معارف، در مشوره با متخصصان و کارشناسان امور مربوطه بر مبنای ضرورت ها تغییرات در تشکیل وزارت صورت گرفت که اکنون در آستانه تطبیق آن قرار داریم.

سرپرست وزارت معارف تصریح کرد؛ قبلا طرح تشکیل جدید از سوی کار شناسان و به اساس نیازمندی های اداره ترتیب و غرض منظوری به مقام عالی ا.ا.افعانستان ارائه گردید که خوشبختانه مورد قبول رهبری قرار گرفته و اینک به منصه اجراء گذاشته می شود.

وی خاطر نشان ساخت که روئسای ولایتی هر چه زودتر ساختار یاد شده را در ریاست های ولایات مربوطه خویش تطبیق کرده و گزارش آن را با رهبری وزارت معارف شریک سازند.

موصوف در خصوص مزایای تشکیل جدید صحبت نموده آنرا یک ساختار اداری جامع در راستای غنامندی، کیفیت تعلیمی و موثریت نظام آموزشی کشور، عنوان کرد.

در ادامه موصوف از مسئولین معارف خواست تا در عملی نمودن تمام فرامین رهبری ا.ا، قوانین، لوایح و طرزالعمل های این وزارت نیز کماکان تلاش مستمر داشته باشند.

شایان ذکر است که معین های منابع و اداره، تعلیمات اسلامی و تضمین کیفیت وزارت معارف نیز در این ویدیو کنفرانس سخنان و رهنمایی های مشابه را به مسئولین و روئسای معارف ولایات داشتند

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۲۲:۳۶
Background image

اعلان داوطلبی

وزارت معارف از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و خریداری 6 قلم وسایل تکنالوژی معلوماتی برای ریاست نتایج و شهادتنامه ها ضرورت ریاست تکنالوژی معلوماتی از. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۵:۳۱
Background image

سیمینار میتودیک برای اعضای علمی ریاست عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف

سیمینار میتودیک « معرفتی، رهنمایی و تنویرافکار» برای اعضای علمی و مسلکی ریاست عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف دایر شد.

هدف از برگزاری این سیمینار توضیح لایحه وظایف و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۵:۹
Background image

امضای تفاهم‌نامه همکاری فی مابین وزارت معارف و شرکت ا.مارتی افغان پست

به هدف فراهم آوری تسهیلات بیشتر برای منسوبین، شاگردان و مراجعین وزارت معارف در زمینه دسترسی آن هابه شهادتنامه و سایر مهم اسناد تعلیمی شان، اینک تفاهم‌نامه‌ی همکاری میان وزارت معارف و. . .

بازگشت به اخبار