بزرگان قوم سادات ولايت باميان با سرپرست وزارت معارف ديدار نمودند

media-moe
یکشنبه ۱۴۰۲/۷/۹ - ۱۴:۴۱
123

بزرگان قوم سادات ولايت باميان جهت رسيدگي به پاره ء  از مشكلات مكاتب و مدارس ولايت و مناطق شان با الحاج مولوي حبيب الله آغا سرپرست وزارت معارف ديدار نمودند.
در ابتداء سرپرست وزارت معارف ورود مهمانان را خوش آمديد گفته، متعاقبا هيئت ضمن قدر داني از اين كه سر پرست وزارت معارف آنها را به حضور پذيرفت، تشكري كرده و مشكلات شان را با رهبري وزارت در ميان گذاشتند.
سرپرست وزارت معارف بعد از استماع نظريات و مشكلات بزرگان قوم سادات ولايت باميان در بخش تعليم و تربيه آن ولايت، در  زمينه حل مشكلات ياد شده وعده همكاري سپرده و اضافه نمود كه وزارت معارف متعهد است تا اطفال وطن را با روحيه اسلامي تربيت كرده و در اين راه از هرگونه تلاش دريغ نمي ورزد.
بالنوبه بزرگان قومي ياد شده نيز حمايت هاي شان را از تطبيق برنامه ها و پلان هاي وزارت معارف و انكشاف روند تعليم و تربيه در آن ولايت إبراز نمودند.
مجلس با قرائت دعائيه پايان يافت.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۸
Background image

تهداب گذرای تعمیر جدید یک مکتب در ولایت غزنی

سنگ تهداب تعمیر جدید ابتدائیه « شهید نور احمد » در ولسوالی ناوه ولایت غزنی طی مراسمی با اشتراک رهبری ریاست معارف، علمای جید و متنفذین محل بر زمین نهاده شد.

مسئولین معارف ولایت غزنی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۵
Background image

سفر رسمی رئیس عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف به ولایت پروان

الحاج مولوی اول گل ایوبی رئیس عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف و هیئت همراه شان غرض انجام یک سلسله امور رسمی عازم ولایت پروان شدند.

نخست رئیس عمومی نصاب وزارت معارف با. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۰
Background image

پایان کارسیمینار آموزشی به مربیان تربیت بدنی مکاتب شهر کابل

ریاست تعلیمات اساسی و ثانوی وزارت معارف، به هدف ارتقای ظرفیت های ورزشی مربیان و معلمین تربیت بدنی مکاتب شهر کابل،سیمینار آموزشی را در رشته های هند بال و باسکتبال برای ۳۵ تن معلمین سپورت. . .

بازگشت به اخبار