جلسه رهبری وزارت معارف در مورد آغاز کار این وزارت تدویر یافت

media-moe
یکشنبه ۱۴۰۰/۶/۲۸ - ۹:۵۹
جلسه رهبری وزارت معارف در مورد آغاز کار این وزارت تدویر یافت

جلسه رهبری وزارت معارف تحت ریاست محترم شیخ الحدیث و التفسیر نورالله منیر در حالی که شماری از اعضای کمیسیون تعلیم و تربیه ا.ا.ا و رؤسای این وزارت نیز حضور داشتند، دائر گردید.

مجلس با تلاوت آیاتی از قرآن مجید شروع گردید.

در ابتداء سرپرست وزارت معارف به تعلیم و تربیه اولاد وطن به روحیه ملی و اسلامی تاکید نموده و از روئسا و مسئولان خواست تا در این راستا اهتمام جدی داشته باشند.

بعد محترم مولوي کرامت الله آخندزاده به استناد فیصله وزارت راجع به آغاز کار وزارت وضاحت داده روی سایر موضوعات مهم تعلیمی و اداری نیز بحث صورت گرفته و تصمیم اتخاذ گردید:

سر از روز دو شنبه مورخ (۲۹) سنبله ۱۴۰۰ شمسی، (۱۳) صفرالمظفر ۱۴۴۳ هجری قمری تمام کارمندان طبقه ذکور به وظایف شان حاضر شوند.

مجلس با دعائیه خیر پایان یافت.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۴:۲۱
Background image

یک باب دارالحفاظ در ولایت غزنی تهداب گذاری شد

به گفته مسئولین ریاست معارف ولایت غزنی، سنگ تهداب دارالحفاظ منبع العلوم فیض القرآن به کمک مالی اهالی ولسوالی مقر ولایت غزنی در قریه نوروزی منطقه کوهبند آن ولسوالی گذاشته شد.
در نظر است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۴:۱۶
Background image

دیدار رئیس دارالعلوم های وزارت معارف از دارالعلوم عربی کابل

مولوی عبدالقدوس قدوسی رئیس دارالعلوم های معینیت تعلیمات اسلامی وزارت معارف و هیئت همراه شان به هدف بررسی وضعیت تدریسی و اداری دارالعلوم عربی کابل، از دارالعلوم یاد شده دیدار نمود.
هیئت. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۱:۱۸
Background image

سفر هیئت ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف به ولایت نورستان

هیئت ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف به سرپرستی مولوی محمد نعیم عمیر که به هدف انجام امور رسمی وارد ولایت نورستان شده است، در مجلسی اشتراک کرد که علاوه از الحاج مولوی تاج محمد مطمئن رئیس. . .

بازگشت به اخبار