دیدار نمایندگان اتحادیه های مهاجرین افغان در خارج با سرپرست وزارت معارف

media-moe
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۹:۲۴
333

نمایندگان اتحادیه های مهاجرین و شخصیت های علمی و فرهنگی افغان های مقیم اروپا با الحاج مولوی حبیب الله آغا سرپرست وزارت معارف دیدار نمودند.

ابتداءهیئت یاد شده ضمن ابراز خوشنودی از پیشرفت ها در بخش معارف کشور و فراهم آوری سهولت های تعلیمی و تربیتی برای اولاد‌ وطن در بخش علوم دینی و عصری، در مورد وضعیت تعلیمی و تربیتی کشور باهم بحث های مفصل نمودند.

هیئت در این ملاقات، یک سلسله نظریات و ‌پیشنهادات خویش را در پیوند به بهبود هرچه بیشتر نظام تعلیمی کشور به رهبری وزارت معارف پیشکش نمود که از طرف سرپرست وزارت معارف به علاقمندی استماع گردید.

سپس سرپرست وزارت معارف حضور هیئت یاد شده را به وزارت معارف خیر مقدم گفته، پیرامون پلان ها و برنامه های وزارت معارف برای هیئت معلومات ارائه نمود که مورد استقبال آن ها قرار گرفت.

سرپرست وزارت معارف پیشنهادات هیئت افغانی را موثر دانسته و از احساس معارف دوستی آن ها قدردانی کرد.

مجلس با قرائت دعائیه اختتام یافت.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۲:۳۵
Background image

چند خبر مختصر از معارف ولایات

میدان وردگ:

یک نهاد همکار با معارف در ولایت میدان وردگ برای ۱۵۰۰ تن معلمین مکاتب ولسوالی های چک، نرخ و سیدآباد آن ولایت سیمینار ارتقای ظرفیت برگزار می نمایند.

لغمان:

ریاست معارف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۲:۲۵
Background image

تهداب یک باب لیسه در ولایت غزنی گذاشته شد

سنگ تهداب تعمیر لیسه « حیدر » در قریه «حیدر» ولسوالی جاغوری ولایت غزنی، طی مراسمی با حضورداشت هیئت رهبری ریاست معارف، علمای کرام و متنفذین قومی گذاشته شد.

در نظر است که تعمیر لیسه یاد. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۰:۷
Background image

بازتاب چند خبر از معارف ولایات

خوست:

مولوی فیض الله جمال حقانی رئیس معارف ولایت خوست با شماری از مسئولین معارف، علماء و بزرگان قومی ولسوالی اسمعیل خان مندوزی، در آن ولسوالی دیدار نموده و در مورد کیفیت تدریس و تربیت. . .

بازگشت به اخبار