سرپرست وزارت معارف با والی زابل دیدار کرد

media-moe
دوشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۶ - ۱۴:۴۹
د پوهنې وزارت سرپرستې د زابل له والي سره ولیدل

وزارت معارف، کابل: محترمه رنگینه حمیدی، سرپرست وزارت معارف با محترم احمد گل رسولی، والی ولایت زابل، عبدالقادر قلات وال و محترمه زهرا توخی عضو مجلس نماینده گان، عطا جان حق بیان رییس شورای ولایتی ولایت زابل، محترم کوچی رییس دفتر مقام ولایت و محترم سیال، سخنگوی مقام ولایت زابل در دفتر کاری خویش دیدار نمود.

در این دیدار، والی ولایت زابل در مورد اصلاحات، پیشرفت‌ها و مشکلات معارف این ولایت به ویژه کیفیت تدریس، کمبود کتاب‌درسی، اعمار مکاتب، کمبود معلمین مسلکی، و برخی از موضوعات اداری دیگر صحبت نمود.

سرپرست وزارت معارف، از تلاش‌های والی زابل در خصوص اصلاحات و پیشرفت‌ها در عرصه معارف در این ولایت سپاس‌گزاری نموده، بیان کرد که متأسفانه هنوزهم مشکلات و موانع زیادی سد راه معارف ولایت زابل است اما وزارت معارف برای حل چالش‌های تعلیم و تربیه در مناطق محروم به ویژه ولایت زابل توجه خاص دارد.

بانو رنگینه حمیدی افزود، وزارت معارف برای فراهم کردن زمینه‌ی دسترسی متوازن برای تعلیم و تربیه باکیفیت برای همه و به خصوص برای دختران به صورت جدی کار میکند.

والی زابل ضمن قدردانی از توجه و تعهد رهبری وزارت معارف، وعده نمود که در تمامی بخش‌ها به ویژه در بخش تعلیم و تربیه با وزارت معارف آماده هرنوع همکاری است.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۴۰
Background image

بازتاب چند خبر کوتاه از معارف ولایات

بادغیس

جلسه مشترک هماهنگی میان ریاست های معارف و کار امور اجتماعی ولایت بادغیس برگزار شد.

در این جلسه مولوی محب الله احسان رئیس معارف با مولوی تورجان خادمی رئیس کار امور اجتماعی ولایت. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۲۹
Background image

دیدار مسئولین ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف از لیسه مرکزی ولسوالی استالف

طبق پروگرام و پلان مطروحه ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف مبنی بر دیدار با مسئولین، استادان و شاگردان مکاتب مرکز و ولسوالی های ولایت کابل، اینک هیئتی از ریاست مذکور متشکل از اراکین آن. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۱۶
Background image

جذب اطفال بیشتر به مکاتب ولایت دایکندی در سال جدید تعلیمی۱۴۰۳

ریاست معارف ولایت دایکندی در خبر نامه، از افزایش شاگردان جدیدالشمول در مکاتب آن ولایت خبر داده، تصریح کرد که در سال روان تعلیمی جمعا در مکاتب آن ولایت به تعداد ۱۸ هزار طفل ثبت نام نموده. . .

بازگشت به اخبار