سفر هیئت ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف به ولایت نورستان

media-moe
شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۱:۱۸
صثقف

هیئت ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف به سرپرستی مولوی محمد نعیم عمیر که به هدف انجام امور رسمی وارد ولایت نورستان شده است، در مجلسی اشتراک کرد که علاوه از الحاج مولوی تاج محمد مطمئن رئیس، آمرین برنامه ها و‌کارمندان ریاست معارف ولایت متذکره نیز حاضر بودند.

هیئت در این دیدار، اهداف سفرش را به ولایت نورستان بیان نموده و از مسئولین خواست تا امور یومیه مراجعین را به وقت و زمان معین آن انجام داده و با آن ها سلوک نیک نمایند.

هم چنان موصوف از مبلغین موظف در آمریت های معارف ‌و‌ مکاتب خواست تا همه روزه به مدت نیم ساعت مسایل دینی را برای کارمندان توضیح و تشریح نمایند.

هکذا رئیس دعوت و ارشاد وزارت معارف از کارمندان تقاضا کرد که صورت و سیرت شان به سنت های حضرت محمد( صلی الله علیه وسلم) وفق دهند.

متعاقبا رئیس معارف ولایت یاد شده ضمن خوش آمدید هیئت ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف به ولایت نورستان، از فراهم آوری سهولت ها برای هیئت ‌و تطبیق هدایات و توصیه های آنان در معارف آن ولایت اطمینان داد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۴:۲۱
Background image

یک باب دارالحفاظ در ولایت غزنی تهداب گذاری شد

به گفته مسئولین ریاست معارف ولایت غزنی، سنگ تهداب دارالحفاظ منبع العلوم فیض القرآن به کمک مالی اهالی ولسوالی مقر ولایت غزنی در قریه نوروزی منطقه کوهبند آن ولسوالی گذاشته شد.
در نظر است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۴:۱۶
Background image

دیدار رئیس دارالعلوم های وزارت معارف از دارالعلوم عربی کابل

مولوی عبدالقدوس قدوسی رئیس دارالعلوم های معینیت تعلیمات اسلامی وزارت معارف و هیئت همراه شان به هدف بررسی وضعیت تدریسی و اداری دارالعلوم عربی کابل، از دارالعلوم یاد شده دیدار نمود.
هیئت. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۱:۱۸
Background image

سفر هیئت ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف به ولایت نورستان

هیئت ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف به سرپرستی مولوی محمد نعیم عمیر که به هدف انجام امور رسمی وارد ولایت نورستان شده است، در مجلسی اشتراک کرد که علاوه از الحاج مولوی تاج محمد مطمئن رئیس. . .

بازگشت به اخبار