خلاصه چند خبر از معارف ولایات

media-moe
پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۲:۲۵
4

بغلان:
کار ترمیماتی مدرسه سیدلولو ولسوالی اندراب ولایت بغلان آغاز گردید. این پروژه که شامل ترمیم سقف های صنوف درسی، دروازه ها، کلکین ها و برخی قسمت های  تخریب شده مدرسه میباشد، به کمک و همکاری مردم محل هزینه خواهد شد. مسئولین ریاست معارف آن ولایت ضمن تشکر از حمایت های مردمی، از تاجران خواستند تا از معارف حمایت های همیشگی داشته باشند.

هلمند:
ریاست معارف ولایت هلمند، برای استادان و مسئولین ۲۰ باب مدارس و دارالحفاظ های ولسوالی نوزاد، سیمینار یک روزه آموزشی را دایر نمود. در این برنامه ترینران ریاست معارف، کارمندان را در مسایل اداری و تدریسی آموزش دادند.

لوگر
مدیریت ساینس و تکنالوژی ریاست معارف ولایت لوگر به همکاری یک نهاد کمک کننده، برای ۱۲۰ تن استادان ۴۳ باب مکتب در ولسوالی های خوشی و چرخ ولایت یاد شده ورکشاپ میتودیک راه اندازی نمود.

زابل
ریاست معارف ولایت زابل به همکاری یک نهاد حمایت کننده، ورکشاپ ۱۲ روزه میتودیک را تحت عنوان« پروگرام ترویج آموزش و یادگیری موثر برای معلمان» برای شماری از استادان مکاتب و اعضای علمی انکشاف مسلکی معلمین راه اندازی نمود.

غزنی
ریاست معارف ولایت غزنی به همکاری نهاد همکار با معارف، روند توزیع مواد ممد درسی، قرطاسیه، کتاب های درسی و اوراق اداری و تدریسی را برای مکاتب ولسوالی جاغوری آن ولایت آغاز نمود.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۴:۱۱
Background image

بازتاب چند خبر کوتاه از معارف ولایات

بامیان

جلسه هماهنگی ریاست معارف ولایت بامیان با مسئولین انستیتیوت های خصوصی تحت رهبری مولوی رحمت الله قندیلی رئیس معارف بامیان برگزار گردید. در این نشست، رئیس معارف بامیان تأکید نمود. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۲:۴۸
Background image

فشرده چند خبر از معارف ولایات

نیمروز

ترینران ریاست انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف در یک سفر کاری به ولایت نیمروز، ضمن دیدار با الحاج مولوی گل احمد حقـانی رئیس و هیئت رهبری معـارف آن ولایت به برگزاری سیمینار ۱۲. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۲:۴۱
Background image

تهداب گذاری ساختمان جدید آمریت معارف ولسوالی یمگان ولایت بدخشان

سنگ تهداب آمریت معارف ولسوالی یمگان ریاست معارف بدخشان، طی مراسمی با اشتراک رئیس و هیئت رهبری ریاست معارف، علمای دینی، نماینده‌گان ادارات محلی و استادان مکاتب این ولسوالی به زمین گذاشته. . .

بازگشت به اخبار