امضای تفاهم‌نامه همکاری فی مابین وزارت معارف و شرکت ا.مارتی افغان پست

media-moe
چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۵:۹
5548

به هدف فراهم آوری تسهیلات بیشتر برای منسوبین، شاگردان و مراجعین وزارت معارف در زمینه دسترسی آن هابه شهادتنامه و سایر مهم اسناد تعلیمی شان، اینک تفاهم‌نامه‌ی همکاری میان وزارت معارف و شرکت ا. مارتی افغان پست دوباره تمدید و به امضا رسید.

تفاهم نامه مذکور را از طرف وزارت معارف الحاج مولوی صبغت الله وصیل معین منابع و اداره این وزارت و از جانب شرک افغان پست مولوی رحمت الله مکی رئیس شرکت یاد شده، امضاء نمودند.

رئیس افغان پست در پیوند به محتوای تفاهم به حاضرین معلومات داده، افزود؛ به اساس این تفاهم‌ نامه شرکت افغان پست متعهد است تا زمینه دسترسی فارغان مکاتب را به شهادتنامه و سایر مراجعین وزارت معارف را به اسناد مورد نیاز شان در مرکز و در ولایات مربوطه شان فراهم سازد.

متعاقبآ معین منابع و اداره وزارت معارف همکاری های شرکت مذکور را با معارف ستوده و از آن اظهار قدر دانی نمود.

در ادامه موصوف از مسئولان امور درخواست نمود تا با فراهم آوری سهولت های بیشتر، فارغان را مورد شفقت قرار داده تا از ضیاع وقت و سرگردانی آنها جلوگیری به عمل آید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۲۲:۳۶
Background image

اعلان داوطلبی

وزارت معارف از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و خریداری 6 قلم وسایل تکنالوژی معلوماتی برای ریاست نتایج و شهادتنامه ها ضرورت ریاست تکنالوژی معلوماتی از. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۵:۳۱
Background image

سیمینار میتودیک برای اعضای علمی ریاست عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف

سیمینار میتودیک « معرفتی، رهنمایی و تنویرافکار» برای اعضای علمی و مسلکی ریاست عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف دایر شد.

هدف از برگزاری این سیمینار توضیح لایحه وظایف و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۵:۹
Background image

امضای تفاهم‌نامه همکاری فی مابین وزارت معارف و شرکت ا.مارتی افغان پست

به هدف فراهم آوری تسهیلات بیشتر برای منسوبین، شاگردان و مراجعین وزارت معارف در زمینه دسترسی آن هابه شهادتنامه و سایر مهم اسناد تعلیمی شان، اینک تفاهم‌نامه‌ی همکاری میان وزارت معارف و. . .

بازگشت به اخبار