بازتاب چند خبر از ریاست های معارف مرکز و ولایات

media-moe
شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۳:۱۸
123

کابل

قاری عبدالباسط حقانی رئیس معارف شهر کابل به منظور رسیدگی بهتر به امور مراجعین در جلسه پاسخگویی و شنیدن مشکلات مراجعین اشتراک نمود.

موصوف ضمن استماع مشکلات مراجعین در مورد رفع چالش ها و ایجاد سهولت های کاری بیشتر به آنان وعده همکاری داد.

سرپل

ریاست معارف ولایت سرپل امتحان رقابتی ساینس الف/مارت را میان شاگردان مکاتب ولسوالی گوسفندی آن ولایت راه اندازی نمود. در امتحان 379 تن از شاگردان مکاتب آن ولسوالی اشتراک نموده بودند که برای شاگردان ممتاز جوایز مختلف در نظر گرفته شده بود.

لغمان

ریاست معارف ولایت لغمان با همکاری یک نهاد کارگاه میتودیک پنج روزه را در بخش دروس عملی مضامین ساینسی برای ۱۵۲ تن از استادان مکاتب در مهترلام مرکز آن ولایت راه اندازی نمود.

نیمروز

الحاج مولوی گل احمد حقانی رئیس معارف ولایت نیمروز از فعالیت های تعلیمی متوسطه « شورو » نظارت نمودند. وی همچنان مشکلات پیشنهادات پرسونل این مکـتب را شنیده و وعده هر نوع همکاری را سپرد.

پکتیا

جلسه سکتوری ریاست معارف ولایت پکتیا تحت نظارت تعلیمات اسلامی آن ریاست برگزار گردید. در این دیدار ریاست های همکار با معارف پکتیا دست آوردها و گزارشات شان را در مورد فعالیت ها و همچنان برنامه های یک ماه آینده شان ارائه کردند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۸
Background image

تهداب گذرای تعمیر جدید یک مکتب در ولایت غزنی

سنگ تهداب تعمیر جدید ابتدائیه « شهید نور احمد » در ولسوالی ناوه ولایت غزنی طی مراسمی با اشتراک رهبری ریاست معارف، علمای جید و متنفذین محل بر زمین نهاده شد.

مسئولین معارف ولایت غزنی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۵
Background image

سفر رسمی رئیس عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف به ولایت پروان

الحاج مولوی اول گل ایوبی رئیس عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف و هیئت همراه شان غرض انجام یک سلسله امور رسمی عازم ولایت پروان شدند.

نخست رئیس عمومی نصاب وزارت معارف با. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۰
Background image

پایان کارسیمینار آموزشی به مربیان تربیت بدنی مکاتب شهر کابل

ریاست تعلیمات اساسی و ثانوی وزارت معارف، به هدف ارتقای ظرفیت های ورزشی مربیان و معلمین تربیت بدنی مکاتب شهر کابل،سیمینار آموزشی را در رشته های هند بال و باسکتبال برای ۳۵ تن معلمین سپورت. . .

بازگشت به اخبار