رئیس تشکیلات وزارت معارف در راس  یک هیئت وارد ولایت جوزجان شد

media-moe
پنجشنبه ۱۴۰۲/۵/۱۲ - ۱۱:۲۰
123

مفتی عبدالحلیم حلیمی رئیس تشکیلات وزارت معارف و هیئت معیتی شان به هدف بررسی امور اداری و تدریسی مدارس دینی و حل مشکلات تعلیمی و تربیتی در ریاست معارف ولایت جوزجان وارد آن ولایت گردیدند.
در ابتداء رئیس تشکیلات وزارت معارف با رئیس معارف، رهبری و آمرین ریاست معارف اعم از مرکز و ولسوالی ها، علماء و مسئولین نهاد های تعلیمات اسلامی آن ولایت دیدار و ملاقات نموده، اهداف سفر خویش را به ولایت جوزجان با آنان شریک ساخت.
سپس رئیس تشکیلات این وزارت در رابطه به عملی سازی ساختار جدید تشکیلاتی ریاست معارف جوزجان که در اخیرا از جانب وزارت معارف منظور و به آن ریاست مواصلت کرده است، بحث های همه جانبه نموده و در پیوند به آن برای شاملان جلسه توضیحات ارائه نمود.
رئیس تشکیلات به کارمندان هدایت داد تا در امور رسمی تمام طرزالعمل ها، مقررات و لوایح این وزارت را رعایت کرده و نظم و دسپلین اداری را تحقق بخشند و هم با مراجعین رویه نیک داشته باشند.
همچنان از رئیس و مسئولین ریاست معارف نیز تقاضا کرد که در تطبیق ساختار جدید تشکیلاتی، لیاقت، تجربه و شایستگی کارمندان را در نظر داشته باشند و از روند مقرری ها در بست های مربوطه نظارت دوامدار کنند.
در ادامه این سفر رئیس تشکیلات وزارت معارف از مدارس دینی آن ولایت نیز دیدن کرد:
۱-دارالعلوم سلیمانزی مشهور به دارالعلوم بزرگ،
۲-دارالحفاظ ملا اکه شبرغانی،
۳-دارالعلوم تعلیم القرآن
۴-جامعه دارالعلوم جوزجانی،
۵-روضه العلوم خالد بن ولید 
۶- و دارالایتام مرکزی ولایت جوزجان.
در این دیدار های هیئت که با مهتممان، استادان و شاگردان مدارس یاد شده صورت گرفت، ضمن هدایات و رهنمایی های از جانب رئیس تشکیلات برای آنها، در مقابل آنان مشکلات و پیشنهادات خود را در رابطه به بهبود وضعیت درسی و اداری نهاد های مربوطه شان به هیئت ارائه داشتند که از سوی هیئت به آنها وعده همکاری داده شد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

باز دید رئیس مرکز ساینس وزارت معارف از لابرتوار های یک تعداد مکاتب شهر کابل

استاد حبیب الله خالد رئیس مرکز ساینس وزارت معارف همراه با یک تعداد استادان مضامین ساینسی آن ریاست از اتاق ها، تجهیزات و مواد مورد نیاز لابراتوار های درسی لیسه های آریانا ( مربوط مکاتب. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۲۱
Background image

مروری بر چند خبر ولایتی معارف

بلخ:
تفاهم نامه مشترک فی مابین ریاست های معارف و پوهنځی تعلیم و تربیه پوهنتون بلخ به هدف همکاری های متقابل مبنی بر استفاده از امکانات و تجربیات یک دیگر به امضا رسید.

بغلان:
امتحان. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۵:۴۳
Background image

فشرده چند خبر از ریاست های معارف ولایات

کابل:
طی ملاقاتی که مولوی امین الله عبید والی کابل با الحاج مولوی عبدالحق حقانی رئیس معارف این ولایت داشت، در مورد موضوعات مرتبط به بهبود وضعیت تعلیمی در ولسوالی های ولایت کابل بحث های. . .

بازگشت به اخبار