رقابت های علمی میان شاگردان یک تعداد مکاتب ولایت کندز

media-moe
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۸ - ۱۲:۴۵
ghj

رقابت های علمی از کتاب حق المبین میان شاگردان ۲۰ باب مکتب مرکز ولایت کندز راه اندازی گردید.

مولوی حزب الله مبشر رئیس و مسئولین معارف در حالی که گلبدین حنفی رئیس منابع بشری مقام ولایت و شماری علمای کرام ولایت کندز نیز حاضر بودند از جریان این رقابت ها نظارت کرده و در سخنانی تصریح کرد: تدویر هم چو مسابقات، در ارتقای دانش علمی شاگردان اهمیت خاص داشته و از مسئولین خواست تا وسعت آن به سایر ولسوالی های آن ‌ولایت نیز توسعه داده شود.

به گفته مسئولین در این مسابقات جمعا ۱۵۰۰ تن شاگرد اشتراک کرده که در نظر است به هدف تشویق آن ها، برای شاگردان برتر تا درجه دهم جوایز، تحایف و تقدیر نامه اهداء گردد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

باز دید رئیس مرکز ساینس وزارت معارف از لابرتوار های یک تعداد مکاتب شهر کابل

استاد حبیب الله خالد رئیس مرکز ساینس وزارت معارف همراه با یک تعداد استادان مضامین ساینسی آن ریاست از اتاق ها، تجهیزات و مواد مورد نیاز لابراتوار های درسی لیسه های آریانا ( مربوط مکاتب. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۲۱
Background image

مروری بر چند خبر ولایتی معارف

بلخ:
تفاهم نامه مشترک فی مابین ریاست های معارف و پوهنځی تعلیم و تربیه پوهنتون بلخ به هدف همکاری های متقابل مبنی بر استفاده از امکانات و تجربیات یک دیگر به امضا رسید.

بغلان:
امتحان. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۵:۴۳
Background image

فشرده چند خبر از ریاست های معارف ولایات

کابل:
طی ملاقاتی که مولوی امین الله عبید والی کابل با الحاج مولوی عبدالحق حقانی رئیس معارف این ولایت داشت، در مورد موضوعات مرتبط به بهبود وضعیت تعلیمی در ولسوالی های ولایت کابل بحث های. . .

بازگشت به اخبار