افتتاح فضای سبز در ۱۵ باب مکتب ولایت سرپل

media-moe
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۱ - ۱۳:۴۰
12

به هزینه ۲۱ هزار دالر امریکایی از سوی یک نهاد همکار، فضای سبز در ۱۵ باب مکتب ولایت سرپل ایجاد و مورد استفاده شاگردان مکاتب مذکور قرار گرفت.

در مراسم گشایش این باغچه ها، رئیس معارف، نماینده‌ ریاست زراعت و مالداری، مسئول دفتر حمایه کننده و برخی بزرگان قومی اشتراک داشتند.

در نخست مولوی محمد رحمانی رئیس معارف ولایت سرپل، ضمن تشکر از همکاری های همیشه گی نهاد مذکور، ایجاد فضای سبز و احداث باغچه های یاد شده را در مکتب آن ولایت در خور ستایش دانسته و خاطر نشان نمود که موجودیت فضای سبز در مراکز تعلیمی، تاثیرات ژرف به رشد فکری و پروسه یاد گیری شاگردان به جا می گذارد.

رئیس معارف از مسئولین مکتب های متذکره خواست تا در نگهداری و محافظت باغچه ها و بته های زینتی آن محتاط بوده و از آن به وجه احسن مراقبت و حفاظت نمایند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

باز دید رئیس مرکز ساینس وزارت معارف از لابرتوار های یک تعداد مکاتب شهر کابل

استاد حبیب الله خالد رئیس مرکز ساینس وزارت معارف همراه با یک تعداد استادان مضامین ساینسی آن ریاست از اتاق ها، تجهیزات و مواد مورد نیاز لابراتوار های درسی لیسه های آریانا ( مربوط مکاتب. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۲۱
Background image

مروری بر چند خبر ولایتی معارف

بلخ:
تفاهم نامه مشترک فی مابین ریاست های معارف و پوهنځی تعلیم و تربیه پوهنتون بلخ به هدف همکاری های متقابل مبنی بر استفاده از امکانات و تجربیات یک دیگر به امضا رسید.

بغلان:
امتحان. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۵:۴۳
Background image

فشرده چند خبر از ریاست های معارف ولایات

کابل:
طی ملاقاتی که مولوی امین الله عبید والی کابل با الحاج مولوی عبدالحق حقانی رئیس معارف این ولایت داشت، در مورد موضوعات مرتبط به بهبود وضعیت تعلیمی در ولسوالی های ولایت کابل بحث های. . .

بازگشت به اخبار