درحاشیه سفر رئیس احصائیه و معلومات وزارت معارف به ولایت کاپیسا

media-moe
چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۱:۲۰
fdg

الحاج مولوی بسم الله نعمانی رئیس احصائیه و معلومات وزارت معارف که مصروف بررسی وضعیت تعلیمی و تربیتی ولایت کاپیسا می باشد، اینک در همراهی با مسئولین معارف آن ولایت به ولسوالی تگاب ولایت یاد شده رفته و از جریان سیمینار احصائیه برای کامندان معارف آن ولسوالی، دیدن کرد.

موصوف در سخنانی داشتن ارقام و امار دقیق را در ادارات مهم دانسته و از شاملان سیمینار یاد شده تقاضا کرد تا از آن چه در سیمینار از سوی ترینران ارائه می شود، استفاده بهینه نمایند.

در مقابل اشتراک کننده گان سیمینار، تدویر سیمینار های مسلکی را در ارتقای ظرفیت کارمندان و پیشرفت امور اداره مهم بیان نموده و از مسئولین خواستند تا به ارائه هم چو سیمینار ها در آینده نیز آن ها را همکاری نمایند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۱:۲۶
Background image

اعمار صنوف درسی برای یک باب مدرسه در ولایت پکتیکا به هزینه یک میلیون افغانی

اهالی ولسوالی برمل ولایت پکتیکا برای مدرسه فاروقیه روستای « لنډاکي وړه» آن ولسوالی که سال پار دوجریب زمین اهداء نموده بودند،اینک حاضر شده اند تا برای مدرسه مذکور به مصرف شخصی خویش به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۱:۲۳
Background image

ارائه سیمینار ارتقای ظرفیت برای کارمندان معارف ولایت تخار

مفتی عبدالحلیم حلیمی رئیس تشکیلات وزارت معارف که به خاطر انجام امور رسمی به ولایت تخار رفته است اینک سیمینار ارتقای ظرفیت را برای کارمندان جدیدالتقرر ریاست معارف آن ولایت افتتاح نمود.

. . .
چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۱:۲۰
Background image

درحاشیه سفر رئیس احصائیه و معلومات وزارت معارف به ولایت کاپیسا

الحاج مولوی بسم الله نعمانی رئیس احصائیه و معلومات وزارت معارف که مصروف بررسی وضعیت تعلیمی و تربیتی ولایت کاپیسا می باشد، اینک در همراهی با مسئولین معارف آن ولایت به ولسوالی تگاب ولایت. . .

بازگشت به اخبار