نگاهی بر چند خبر از معارف ولایات

media-moe
پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۳:۴۱
12

هرات

مهاجر فراهی معاون مقام ولایت هرات در همراهی با مولوی رحمت‌الله جابر رئیس معارف آن ولایت از لیسه سلطان غیاث‌الدین غوری بازدید نموده، با مسئولین، استادان و شاگردان آن مکتب صحبت و بر بهبود وضعیت آموزشی در مکاتب تاکید نمود.

در یک خبر دیگر

رئیس معارف ولایت هرات، نشستی را با مسئولین معارف، مدیران، سرمعلمین و معلمین مکاتب ولسوالی گذره آن ولایت برگزار نموده و روی مسائل مختلف به‌ ویژه بررسی وضعیت فعلی و ارائهٔ راهکارهای مثبت در قسمت بهبود کیفیت برنامه‌های تعلیمی و تربیتی در آن ولسوالی صحبت کرد و در زمینه هدایات لازم سپرد.

نورستان

ریاست معارف ولایت نورستان روند توزیع مواد ممد درسی، قرطاسیه، کتاب ها و اوراق اداری و تدریسی برای مدارس محلی ولسوالی « واما »آن ولایت آغاز نمود.

سرپل

مولوی محمد رحمانی رئیس معارف ولایت سرپل ضمن نظارت از روند فعالیت اداری و تدریسی چند لیسه خصوصی و رسمی مرکز آن ولایت، جهت تشویق و ترغیب شاگردان به فراگیری بهتر دروس برای آنان کتابچه و مواد درسی نیز توزیع نمود.

همچنان:

جلسه سکتوری ریاست معارف ولایت سرپل به سرپرستی رئیس معارف آن ولایت با اشتراک مسئولین ادارات محلی و نهاد های کمک کننده برگزار گردیده و تصامیم لازم اتخاذ نمودند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۰:۸
Background image

دیدار رئیس اداره ملی امتحانات با مسئولین معارف، شیوخ و علمای کرام ولایت بلخ

شیخ عبدالباقی حقانی اداره ملی امتحانات در مقر ریاست معارف ولایت بلخ با رهبری آن ریاست، شیوخ و علمای جید آن‌ ولایت دیدار ‌‌و ملاقات نمود.

در نخست الحاج مولوی عبدالجلیل شهید خیل رئیس. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۹:۳۹
Background image

اطلاعیه وزارت معارف

در مورد امتحانات چهار و‌نیم ماهه مکاتب  ولایات و‌مناطق سرد سیر و نهایت سرد سیر کشور

حسب لایحه تعلیمات اساسی و ثانوی وزارت معارف، قرار است که امتحانات چهار و نیم ماهه مکاتب رسمی و خصوصی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۹:۱۹
Background image

دیدار سرپرست وزارت معارف از ولایت پکتیا

الحاج مولوی حبیب الله آغا سرپرست وزارت معارف در سلسله سفر های ولایتی شان به هدف بررسی وضعیت تعلیمی و تربیتی ولایت های کشور، اینک همراه با تیم معیتی شان وارد ولایت پکتیا شدند.
نخست. . .

بازگشت به اخبار