پروژه های تکمیلی و تحت کار ریاست معارف ولایت ارزگان

media-moe
پنجشنبه ۱۴۰۳/۳/۳ - ۱۰:۴۱
32

کار نصب و ساخت حدود ده پروژه شامل: نصب سیستم برق آفتابی، حفر چاه های آب، تمدید سیستم آبرسانی و ساخت دست شویی ها در چوکات برنامه « واش » که از سوی یکی از نهاد های مدد رسان و حمایت کننده از معارف در یک تعداد مکاتب ولسوالی های ترینکوت، چوره، چینارتو، خاص ارزگان، گیزاب، دهراوود و چهار چینی ولایت ارزگان آغاز گردیده بود، اینک اخیرا کار ۳ پروژه یاد شده در مکاتب وزیر خان، ابتدائیه نسوان و لیسه عایشه زایی ولسوالی چوره پایان یافته، افتتاح شدند و بقیه ۷ پروژه مذکور تحت کار می باشند.

قیمت مجموعی پروژه های یاد شده مبلغ ۵۳ میلیون و ۵۱۹ هزارو ۵۳۷ افغانی شده است.

رهبری وزارت معارف از حمایت های نهاد های همکار با معارف و کمک های مردمی جهت تقویت پایه های تعلیمی و تربیتی در کشور، استقبال کرده و با توجه به ایجاد زمینه ها و سهولت های تعلیمی و تربیی به اولاد وطن به تداوم این حمایت ها، تاکید می نماید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

باز دید رئیس مرکز ساینس وزارت معارف از لابرتوار های یک تعداد مکاتب شهر کابل

استاد حبیب الله خالد رئیس مرکز ساینس وزارت معارف همراه با یک تعداد استادان مضامین ساینسی آن ریاست از اتاق ها، تجهیزات و مواد مورد نیاز لابراتوار های درسی لیسه های آریانا ( مربوط مکاتب. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۰ - ۱۵:۲۱
Background image

مروری بر چند خبر ولایتی معارف

بلخ:
تفاهم نامه مشترک فی مابین ریاست های معارف و پوهنځی تعلیم و تربیه پوهنتون بلخ به هدف همکاری های متقابل مبنی بر استفاده از امکانات و تجربیات یک دیگر به امضا رسید.

بغلان:
امتحان. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۵:۴۳
Background image

فشرده چند خبر از ریاست های معارف ولایات

کابل:
طی ملاقاتی که مولوی امین الله عبید والی کابل با الحاج مولوی عبدالحق حقانی رئیس معارف این ولایت داشت، در مورد موضوعات مرتبط به بهبود وضعیت تعلیمی در ولسوالی های ولایت کابل بحث های. . .

بازگشت به اخبار