بازتاب فعالیت های ادارات معارف در مرکز و ولایات

media-moe
شنبه ۱۴۰۲/۵/۱۴ - ۱۵:۴۱
hgj

غزنی
کمیته موظف امتحانات کانکور وزارت تحصیلات عالی، سئوالات امتحان کانکور سال جاری را به ریاست معارف غزنی انتقال و طی نشستی با معاون والی، رئیس و رهبری ریاست معارف ولایت غزنی، در پیوند به اخذ امتحان  مذکور بحث و گفتگو صورت گرفت. 
الحاج مولوی میرنصیراحمد حسینی رئیس معارف آن ولایت، از همکاری ریاست معارف با آن کمیته و آماده گی ٣ هزارو ۴۹۴ تن داوطلبان جهت شمولیت به آن پروسه اطمینان داد.

سمنگان
الحاج مولوی نصرت الله فیضانی رئیس معارف ولایت سمنگان، از بخش های اداری، تدریسی، طعام خانه و لیلیه مدرسه جهادی آن ولایت نظارت به عمل آورد و از مسئولین خواست تا در مسایل اداری، تدریسی، فراهم سازی نظم و دسپلین لیلیه و غذای شاگردان سعی وتلاش جدی نمایند.

دایکندی
هیئت نظارتی به رهبری آمر تعلیم و تربیه ریاست معارف ولایت دایکندی از لیسه ذکور کورگه سفلی ولسوالی اشترلی نظارت کرده،  مشکلات معلمین را بررسی نمود.
هیئت مشکلات استادان و والدین شاگردان را نیز استماع نموده و در راستای حل آن وعده همکاری داد.

بلخ
جلسه اداری ریاست معارف ولایت بلخ، تحت سرپرستی الحاج مولوی عبدالجلیل شهید خیل رئیس معارف آن ولایت برگزار و در مورد کار کرد ها، پیشنهادات و مشکلات ارائه شده بحث و در قسمت رفع  نیازمندی های شعبات معارف آن ولایت تصامیم لازم اتخاذ گردید .

کابل
حافظ عبدالباسط حقانی رئیس معارف شهرکابل، طی دیداری از شعبات مرکزی آن ریاست داشت، نظم و دسپلین، اجراآت کاری و برخی مسایل ضروری دیگر آن شعبات را از نزدیک نظارت و بررسی کرده، مشکلات و پیشنهادات مامورین و مراجعین را استماع و در جهت تحقق آن تعهد سپرد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۹
Background image

اعلام نتایج مسابقات ورزشی فوتبال تیم های مکاتب شهر کابل

تورنمنت بازی های فوتبال میان تیم های سپورتی ۳۳ مکتب شهر کابل که به تاریخ ۲۱ جوزای سال روان هجری شمسی در میادین ورزشی لیسه عالی حبیبیه، از سوی ریاست تعلیمات اساسی و ثانوی وزارت معارف راه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۵
Background image

اعلان داوطلبی

وزارت معارف از تمامی داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و خریداری 47 قلم اجناس و وسایل مورد ضرورت نصب و فعال سازی کمره های امنیتی ضرورت قرارگاه وزارت معارف و. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۰
Background image

گشایش یک باب دارالعلوم در ولایت نیمروز

تعمیر دارالعلوم عارفیه در قریه تپه ناوی از مربوطات ولسوالی خاشرود ولایت نیمروز افتتاح و مورد استفاده شاگردان قرار گرفت.

به گفته مسئولین معارف این ولسوالی: تهداب دارالعلوم مذکور در. . .

بازگشت به اخبار