بازتاب چند خبر از معارف ولایات

media-moe
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۰:۴۹
33

نورستان

ریاست معارف ولایت نورستان به همکاری یک نهاد کمک کننده، ورکشاپ ۱۲ روزه میتودیک را تحت عنوان« پروگرام ترویج آموزش و یادگیری موثر برای معلمان» برای ۲۸ تن استادان مکاتب و اعضای علمی انکشاف مسلکی معلمین آن ولایت راه اندازی نمود.

پکتیا

مولوی عبدالوکیل خالد رئیس معارف ولایت پکتیا با شماری از بزرگان و علمای دینی چند روستای گردیز مرکز آن ولایت دیدار نمود. بزرگان قومی در این دیدار پیشنهادات خود را در مورد برنامه های درسی مطرح و خواهان همکاری در این زمینه شدند.

هلمند

الحاج مولوی محمد عوض انصاری رئیس معارف ولایت هلمند فعالیت های اداری و تدریسی سه باب مکتب را در مرکز آن ولایت از نزدیک بررسی نمود و در زمینه بهتر شدن امور درسی آن مکاتب به مسئولین مربوطه هدایات لازم سپرد.

ارزگان

هئیت رهبری ریاست معارف ولایت ارزگان با شماری از علمای دینی و مسئولین ادارات محلی دیدار و در راستای تاسیس مدارس دینی بحث و گفتگو نمود. هر دو جانب از ساحات مختلف دیدار و نقاطی را برای اعمار مدارس مشخص نمودند.

بغلان

الحاج‌ مولوی محمد نور عزیزی رئیس معارف ولایت بغلان، از جریان کار ترمیماتی یک باب مکتب در قریه بایسقال نظارت به عمل آورد و در جهت کیفیت مواد ساختمانی و موارد ضروری، به شرکت قرار دادی هدایات لازم سپرد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۲:۳۵
Background image

چند خبر مختصر از معارف ولایات

میدان وردگ:

یک نهاد همکار با معارف در ولایت میدان وردگ برای ۱۵۰۰ تن معلمین مکاتب ولسوالی های چک، نرخ و سیدآباد آن ولایت سیمینار ارتقای ظرفیت برگزار می نمایند.

لغمان:

ریاست معارف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۲:۲۵
Background image

تهداب یک باب لیسه در ولایت غزنی گذاشته شد

سنگ تهداب تعمیر لیسه « حیدر » در قریه «حیدر» ولسوالی جاغوری ولایت غزنی، طی مراسمی با حضورداشت هیئت رهبری ریاست معارف، علمای کرام و متنفذین قومی گذاشته شد.

در نظر است که تعمیر لیسه یاد. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۰:۷
Background image

بازتاب چند خبر از معارف ولایات

خوست:

مولوی فیض الله جمال حقانی رئیس معارف ولایت خوست با شماری از مسئولین معارف، علماء و بزرگان قومی ولسوالی اسمعیل خان مندوزی، در آن ولسوالی دیدار نموده و در مورد کیفیت تدریس و تربیت. . .

بازگشت به اخبار