خلاصه چند خبر از معارف ولایات

media-moe
یکشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۹ - ۱۰:۱۴
12

پنجشیر

مولوی غلام ایشان حماس رئیس معارف ولایت پنجشیر از‌ لیسه ولی محمد شهید  مرکز آن ولایت نظارت کرده و ضمن دیدار و صحبت با معلمین و شاگردان لیسه متذکره، افزود: که او با راه‌ اندازی برنامه دیدار از مکاتب، می خواهد مشکلات مکاتب این ولایت را دریافت و در جهت رفع آن اقدام نمایند.

لوگر  

مرکزساینس و تکنالوژی تعلیمی ریاست معارف ولایت لوگر، ۱۲ پایه کمپیوتر را به اداره لیسه شاه خلوتی ولسوالی چرخ آن ولایت توزیع نمود که بدین وسیله اتاق کمپیوتر لیسه متذکره جهت بهره گیری ۳۰۰ تن شاگردان فعال گردید.

دایکندی

پروسه ارزیابی اجراآت سالانه ۲۱ تن آمران ومدیران مکاتب شهری ریاست معارف ولایت دایکندی از سوی هیئت موظف آن ریاست آغاز شد و قرار است آمران یاد شده از اجراآت یک ساله شان مطابق لایحه وظایف خویش، گزارش کاری شان را به هیئت ارائه بدارند.

کابل

اخیراً یک تعداد آمران و مدیران نهاد های تعلیمی ولسوالی بگرامی ولایت کابل جدیدا مقرر و از سوی آمر معارف آن ولسوالی به همکاران شان معرفی و شروع به کار نمودند.

هلمند

الحاج مولوی محمد عوض انصاری رئیس معارف ولایت هلمند و هیئت همراه به ولسوالی کجکی آن ولایت رفته و در دیدار با مسئولین مدارس و علمای دینی، ضمن توضیح احکام و رهنمود های این وزارت، در مورد رسمی سازی نهادهای دینی خصوصی و چگونگی برگزاری پروسه امتحانات چهارو نیم ماهه مدارس با آنان بحث و گفتگو نمود.
 

 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۹
Background image

اعلام نتایج مسابقات ورزشی فوتبال تیم های مکاتب شهر کابل

تورنمنت بازی های فوتبال میان تیم های سپورتی ۳۳ مکتب شهر کابل که به تاریخ ۲۱ جوزای سال روان هجری شمسی در میادین ورزشی لیسه عالی حبیبیه، از سوی ریاست تعلیمات اساسی و ثانوی وزارت معارف راه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۵
Background image

اعلان داوطلبی

وزارت معارف از تمامی داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و خریداری 47 قلم اجناس و وسایل مورد ضرورت نصب و فعال سازی کمره های امنیتی ضرورت قرارگاه وزارت معارف و. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۰
Background image

گشایش یک باب دارالعلوم در ولایت نیمروز

تعمیر دارالعلوم عارفیه در قریه تپه ناوی از مربوطات ولسوالی خاشرود ولایت نیمروز افتتاح و مورد استفاده شاگردان قرار گرفت.

به گفته مسئولین معارف این ولسوالی: تهداب دارالعلوم مذکور در. . .

بازگشت به اخبار