راپور هفتگی ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف

media-moe
پنجشنبه ۱۴۰۳/۳/۱۷ - ۱۲:۲۲
یب

از شنبه ۱۴۴۵/۱۱/۲۳ تا ۱۴۴۵/۱۱/۲۸ ه. ق.( از ۱۲ تا ۱۷ جوزا ۱۴۰۳ ه.ش.)

مسئولین ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف طبق تقسیم اوقات مطروحه در این هفته از مکاتب رسمی: علاءالدین، لیسه و ابتدائیه قلعه بختیار،محمود طرزی، شهرک امید سبز، صفی الله افضلی، سرآسیاب، چهارقلعه چهاردهی،ام البنین، سید اسمعیل بلخی،و لیسه رسمی گل خانه و از مکاتب خصوصی استاد گلاب الدین، سردار کابل، ارمان نمبر ۲، آینده سازان چهاردهی، کیهان، دانش، مهد عرفان، اندیشمند ساز، دین و دانش، افکار، بحر نو، خورشید کابل، پردیس نمبر۲، اوج تفکر،ارشاد، عصر پدیده ها و مکتب عبدالرشید در مربوطات ناحیه ششم شهر کابل دیدن نموده اند.

هیئت در این دیدار ها از مسئولین و شاگردان نهاد های یاد شده خواست که در امور یومیه از رفتار و کردار پیامبر گرامی اسلام ( صلی الله علیه وسلم) پیروی کرده، صورت و سیرت شان را به سنت های آن‌حضرت( صلی الله علیه وسلم) برابر سازند و در دروس دینی که از طرف مبلغین دایر می شود حتما اشتراک نمایند.

هکذا حلقات دروس دینی برای کارمندان هسته مرکزی وزارت معارف نیز از سوی مبلغین و استادان ریاست دعوت و ارشاد ادامه این وزارت دارد که کارمندان در آن اشتراک می کنند.

خبر های واصله از ریاست های معارف ولایات نیز حاکی از این است که در تمام نهاد ها و‌مراکز تعلیمی وزارت معارف در ولایات همه روزه از طرف مبلغین دعوت و ارشاد دروس و حلقات درسی برگزار می شود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۲:۱۳
Background image

وقف نیم جریب زمین به معارف در ولایت لوگر

یک تن از باشندگان قریه چرخی ولسوالی خروار ولایت لوگربه نام نور محمد به ارزش ۴۰۰ هزار افغانی موازی نیم جریب زمین زراعتی ملکیت شخصی خود را به خاطر اعمار مکتب سادات آن روستا که در آغاز. . .
پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۲:۸
Background image

در ادامه حمایت های مردم ولایت غزنی از معارف

شباشندگان معارف دوست قریه بهادرگی ولسوالی قره باغ ولایت غزنی از پول جمع آوری شده خویش به مصرف ۴۰۰ هزار افغانی سیستم های آب رسانی مدرسه مصدرالعلوم و لیسه شیر خان روستای شان را فعال. . .
پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۱۱:۳۴
Background image

در مربوطات ولایت پروان یک باب مدرسه دینی تهداب گذاری شد

به کمک مالی مردم ولسوالی بگرامی ولایت پروان، سنگ تهداب یک باب مدرسه دینی در روستای پنج قلعه آن ولسوالی با اشتراک مولوی سید محمد فیضی رئیس معارف و مسئولین آن ‌ریاست، استادان و‌جمع کثیری. . .

بازگشت به اخبار