سرپرست وزیر وزارت معارف با مسؤلین اتحادیه دارالمعلمین ها ديدار نمود

media-moe
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۶/۳۰ - ۲۱:۱

محترم شیخ نورالله منیر سرپرست وزیر وزارت معارف ا.ا.ا با مسئولین اتحادیه دارالمعلمین ها دیدار و روی موضوعات تدریسی، اداری و سایر مشکلات موجود در این راستا گفتگو نمودند.

در ابتداء وزیر معارف تشریف آوری استادان مذکور را خیر مقدم گفته و از آنها خواست تا فرزندان آینده کشور را به روحیه اسلامی و حسن وطندوستی و با تازه ترین دستاورد های علمی و میتودیکی در جهت تعلیم و تعلم سالم اولاد وطن آموزش بدهند.

متعاقباً نمایندگان اتحادیه مذکور ضمن اینکه مشکلات و چالش های فرا راه دارالمعلمین ها را برشمردند، طرح پیشنهادی خویش را در زمینه حل مشکلات و بهبود وضعیت امور تدریسی دارالمعلمین ها به مقام وزارت معارف ارایه داشته و از مقام وزارت معارف خواستند تا بودجه دارالمعلمین ها را که از سوی حکومت قبلی معطل قرار داده شده بود، دو باره به دارالمعلمین ها باز گردانده شود.

بالمقابل شیخ نور الله منیر سرپرست وزیر وزارت معارف، در مورد حل مشکلات و چالش های موجوده دارالمعلمین ها و هم طرح پیشنهادی اتحادیه مذکور وعده هر گونه حمایت وهمکاری را سپرده و افزود که بعد از مشوره های لازم در حل آن تصامیم مقتضی اتخاذ خواهند نمود.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۴۰
Background image

بازتاب چند خبر کوتاه از معارف ولایات

بادغیس

جلسه مشترک هماهنگی میان ریاست های معارف و کار امور اجتماعی ولایت بادغیس برگزار شد.

در این جلسه مولوی محب الله احسان رئیس معارف با مولوی تورجان خادمی رئیس کار امور اجتماعی ولایت. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۲۹
Background image

دیدار مسئولین ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف از لیسه مرکزی ولسوالی استالف

طبق پروگرام و پلان مطروحه ریاست دعوت و ارشاد وزارت معارف مبنی بر دیدار با مسئولین، استادان و شاگردان مکاتب مرکز و ولسوالی های ولایت کابل، اینک هیئتی از ریاست مذکور متشکل از اراکین آن. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۱۶
Background image

جذب اطفال بیشتر به مکاتب ولایت دایکندی در سال جدید تعلیمی۱۴۰۳

ریاست معارف ولایت دایکندی در خبر نامه، از افزایش شاگردان جدیدالشمول در مکاتب آن ولایت خبر داده، تصریح کرد که در سال روان تعلیمی جمعا در مکاتب آن ولایت به تعداد ۱۸ هزار طفل ثبت نام نموده. . .

بازگشت به اخبار