سنگ تهداب یک باب مدرسه دینی در ولایت غزنی گذاشته شد

media-moe
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۴۳
14

طی مراسمی با حضور داشت رهبری ریاست معارف، علمای دینی، مسئولین ادارات محلی و متنفذین قومی ولایت غزنی، سنگ تهداب یک باب مدرسه دینی در قریه اصغرخیل ولسوالی مقر ولایت غزنی گذاشته شد.

به گفته مسئولین ریاست معارف آن ولایت: سنگ تهداب مدرسه «رحیمیه » در مساحت یک جریب زمین که از سوی یک تن از باشنده گان معارف دوست آن ولسوالی به معارف اهدا شده، که قرار است دارای ۴ صنف درسی، یک باب اتاق اداری و فضای سبز بوده و با هزینه یک اشاریه ۵ میلیون افغانی از کمک های اهالی علم پرور ولسوالی مقر آن ولایت ساخته خواهد شد.

علمای دینی و برخی سخنرانان دیگر نیز پیرامون موضوع از دیدگاه اسلام صحبت نموده، حمایت های مادی و‌ معنوی شان را از برنامه ها و ‌پلان های وزارت معارف و ریاست معارف ولایت غزنی اعلام داشتند.

رهبری وزارت معارف کماکان از کمک های مردم به معارف، استقبال کرده و آن را به دیده قدر می نگارد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۸
Background image

تهداب گذرای تعمیر جدید یک مکتب در ولایت غزنی

سنگ تهداب تعمیر جدید ابتدائیه « شهید نور احمد » در ولسوالی ناوه ولایت غزنی طی مراسمی با اشتراک رهبری ریاست معارف، علمای جید و متنفذین محل بر زمین نهاده شد.

مسئولین معارف ولایت غزنی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۵
Background image

سفر رسمی رئیس عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف به ولایت پروان

الحاج مولوی اول گل ایوبی رئیس عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف و هیئت همراه شان غرض انجام یک سلسله امور رسمی عازم ولایت پروان شدند.

نخست رئیس عمومی نصاب وزارت معارف با. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۰
Background image

پایان کارسیمینار آموزشی به مربیان تربیت بدنی مکاتب شهر کابل

ریاست تعلیمات اساسی و ثانوی وزارت معارف، به هدف ارتقای ظرفیت های ورزشی مربیان و معلمین تربیت بدنی مکاتب شهر کابل،سیمینار آموزشی را در رشته های هند بال و باسکتبال برای ۳۵ تن معلمین سپورت. . .

بازگشت به اخبار