مروری بر چند خبر کوتاه از معارف ولایات

media-moe
چهارشنبه ۱۴۰۲/۴/۲۱ - ۱۴:۳۵
123

پروان

جلسه سکتوری ریاست معارف ولایت پروان برگزار گردید.  
در این جلسه ادارات همکار راپور فعالیت ها و دستاورد های موجود شان را ارائه و برنامه های آینده خود را نیز با اعضای مجلس شریک نمودند. 
مفتی محمد حسن حقانی رئیس معارف آن ولایت از شاملان مجلس خواست تا در جهت تطبیق پلان های مطروحه با آن ریاست، همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

کندز

الحاج محمد اسمعیل ابو احمد رئیس معارف ولایت کندز از امور اداری، تدریسی و فعالیت  لیلیه مدرسه ج/هادی آن ولایت نظارت کرده به مسئولین هدایت داد تا روی بلند رفتن کیفیت درسی سعی و تلاش جدی نموده و در مصارف لیلیه و سایر بخش ها صرفه جویی کنند. 

پنچشیر

آمریت تعلیمات اسلامی ریاست معارف پنجشیر، طی نشست مشورتی با مسئولین مربوطه، روی تسریع امور اداری و به کارگیری تدریس شاگرد محور، ایجاد تسهیلات در روند کاری، ارتقای ظرفیت معلمین و استادان، تطبیق ساختار تشکیلاتی و ایجاد مدارس جدید درتمام ولسوالی های آن ولایت بحث و تبادل نظر نمود.

لوگر

جلسه سکتوری ریاست معارف ولایت لوگر تحت نظر مولوی جنت گل عزیز رئیس معارف آن ولایت با اشتراک نماینده گان ۱۲ نهاد ا/مارتی و همکار برگزار گردید. 
در این نشست، مسئولین ادارات و نهادهای همکار با معارف لوگر، پلان های اجرا شده و برنامه های روی دست داشته شان را ارایه نموده و خواهان فراهم سازی تسهیلات کاری گردیدند. 
رهبری ریاست معارف آن ولایت از همکاری نهادهای یاد شده قدردانی نمود و از آنان خواست تا فعالیت های شان را در هماهنگی با ریاست معارف اجراء نمایند.

لغمان

آمریت معارف ولسوالی علینگار و لایت لغمان طی جلسه ی  با آمران و مدیران مکاتب آن ولسوالی،  با آنها روی مسایل ضروری بحث کرده و در راستای مشکلات معاشات معلمین هدایت داد.
 

 

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۲۲:۳۶
Background image

اعلان داوطلبی

وزارت معارف از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و خریداری 6 قلم وسایل تکنالوژی معلوماتی برای ریاست نتایج و شهادتنامه ها ضرورت ریاست تکنالوژی معلوماتی از. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۵:۳۱
Background image

سیمینار میتودیک برای اعضای علمی ریاست عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف

سیمینار میتودیک « معرفتی، رهنمایی و تنویرافکار» برای اعضای علمی و مسلکی ریاست عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف دایر شد.

هدف از برگزاری این سیمینار توضیح لایحه وظایف و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۵:۹
Background image

امضای تفاهم‌نامه همکاری فی مابین وزارت معارف و شرکت ا.مارتی افغان پست

به هدف فراهم آوری تسهیلات بیشتر برای منسوبین، شاگردان و مراجعین وزارت معارف در زمینه دسترسی آن هابه شهادتنامه و سایر مهم اسناد تعلیمی شان، اینک تفاهم‌نامه‌ی همکاری میان وزارت معارف و. . .

بازگشت به اخبار