ارزیابی ساختار تشکیلاتی ریاست های معارف شهر و ولایت کابل

media-moe
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۶ - ۱۳:۳۴
یسبل

نشستی در پیوند به ارزیابی و بررسی نیازمندی های تشکیلاتی و معلوم کردن بست های خالی غرض استخدام معلمین جدید در ریاست های معارف شهر و ولایت کابل، تحت ریاست مولوی صبغت الله وصیل معین منابع و اداره در حالی که مفتی محمد یوسف ثاقب رئیس عمومی منابع بشری و انکشاف اداره وزارت معارف و سایر مسئولین آن ریاست و ریاست های معارف شهر و ولایت کابل نیز حاضر بودند، دایر گردید.

ابتداء در جلسه ساختار تشکیلاتی ریاست های معارف شهر و ولایت کابل مورد ارزیابی قرار گرفته و به کمیته موظف در این زمینه وظیفه سپرده شد تا نیازمندی های تشکیلاتی را در ریاست های یاد شده ارزیابی کارشناسانه نموده و هم بست های خالی ریاست های مذکور را شناسایی و فهرست توحیدی آنرا جهت استخدام سریع معلمین جدید، به مجلس آینده ارائه بدارند.

مجلس بعد از بحث های مفصل در مورد موضوع متذکره با قرائت دعائیه اختتام یافت.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۲۲:۳۶
Background image

اعلان داوطلبی

وزارت معارف از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و خریداری 6 قلم وسایل تکنالوژی معلوماتی برای ریاست نتایج و شهادتنامه ها ضرورت ریاست تکنالوژی معلوماتی از. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۵:۳۱
Background image

سیمینار میتودیک برای اعضای علمی ریاست عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف

سیمینار میتودیک « معرفتی، رهنمایی و تنویرافکار» برای اعضای علمی و مسلکی ریاست عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف دایر شد.

هدف از برگزاری این سیمینار توضیح لایحه وظایف و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۵:۹
Background image

امضای تفاهم‌نامه همکاری فی مابین وزارت معارف و شرکت ا.مارتی افغان پست

به هدف فراهم آوری تسهیلات بیشتر برای منسوبین، شاگردان و مراجعین وزارت معارف در زمینه دسترسی آن هابه شهادتنامه و سایر مهم اسناد تعلیمی شان، اینک تفاهم‌نامه‌ی همکاری میان وزارت معارف و. . .

بازگشت به اخبار