خبرهای ریاست معارف ولایت ننگرهار

media-moe
شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۴:۶
fgh

موسسه ودان افغانستان، در نظر دارد تا در آن عده از ولسوالی های ننگرهار که صنوف تعلیمات محلی وجود ندارد، صنوف متذکره را ایجاد نمایند .
ریاست معارف ننگرهار، جهت آگاهی آمران معارف ولسوالی های یاد شده سیمینار یک روزه را برای آنها برگزار نموده و آنان را در این مورد آموزش داد.

مفتي حبيب حضرت حقاني رئیس معارف ولایت ننگرهار با رئیس اجراییه اتاق های تجارت در این ولایت دیدار نمود.
در این دیدار، ضمن بحث در مورد اهمیت و ارزش علم و سواد در اصلاح و پیشرفت جامعه، از تاجران و سرمایه داران خواست تا از روند آموزش و پرورش در آن ولایت حمایت کرده و سایر همکاران شان را در این راستا تشویق به حمایت از معارف نمایند.

رئیس معارف ولایت ننگرهار با مسوولان این ریاست تشکیل جلسه داد و از  آنان خواست آماده‌گی های خود را مبنی بر آغاز سال نو تعلیمی،  داشته باشند.
در مقابل اشتراک کننده گان جلسه، ضمن ابراز آمادگی، مشکلات کاری شان را با رئیس معارف در جریان گذاشتند.

مردم معارف دوست ولایت ننگرهار کمک های ذیل را جمع آوری و به ریاست معارف این ولایت تسلیم نمودند:
۱_ ۲۰۰ دالر آمریکایی پول نقد.
 ۲_ یک هزار و ۳۰۰ عدد خشت پخته.
۳_ بلندگوها، آفتاب چارچ و میزهای خطابه.
رهبری ریاست با تشکر از کمک های آنها، خواهان تداوم آن گردید.

هیئتی ریاست مکاتب خصوصی وزارت معارف به ولایت ننگرهار رفته و با مسوولان نهادهای تعلیمی خصوصی این ولایت دیدار و ملاقات نمود.
در این ملاقات ها هیئت متذکره از صاحبان نهادهای آموزشی خصوصی خواست تا همه فعالیت ها و تاسیس مکاتب را مطابق طرز العمل وزارت معارف تنطیم کرده و در بخش معیاری سازی مکاتب شان تلاش بیشتر نمایند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۲۲:۳۶
Background image

اعلان داوطلبی

وزارت معارف از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و خریداری 6 قلم وسایل تکنالوژی معلوماتی برای ریاست نتایج و شهادتنامه ها ضرورت ریاست تکنالوژی معلوماتی از. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۵:۳۱
Background image

سیمینار میتودیک برای اعضای علمی ریاست عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف

سیمینار میتودیک « معرفتی، رهنمایی و تنویرافکار» برای اعضای علمی و مسلکی ریاست عمومی نصاب و انکشاف مسلکی معلمین وزارت معارف دایر شد.

هدف از برگزاری این سیمینار توضیح لایحه وظایف و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۵:۹
Background image

امضای تفاهم‌نامه همکاری فی مابین وزارت معارف و شرکت ا.مارتی افغان پست

به هدف فراهم آوری تسهیلات بیشتر برای منسوبین، شاگردان و مراجعین وزارت معارف در زمینه دسترسی آن هابه شهادتنامه و سایر مهم اسناد تعلیمی شان، اینک تفاهم‌نامه‌ی همکاری میان وزارت معارف و. . .

بازگشت به اخبار