ساختمان لیسه دخترانه شماره دوم ناهید شهید و الحاقیه تربیه معلم ولسوالی خلم، گشایش یافت
وزارت معارف_بلخ: ساختمان لیسه دخترانه شماره دوم ناهید شهید و الحاقیه تربیه معلم ولسوالی خلم، ولایت بلخ طی محفلی گشایش یافت.
در نشستی که به همین مناسبت در ولسوالی یاد شده برگزار شده بود، داکتر محمد افضل حدید رئیس شورای ولایتی بلخ، علی الله امیری رئیس معارف ، مسوولان مقام ولایت، اسدالله شریفی نماینده پیشین مردم در مجلس نمايندگان، اهل معارف، بزرگان، متنفذان و علما اشتراک نموده بودند.
محترم علی الله امیری در صحبتی گشایش این دو ساختمان تعلیمی را برای شهروندان خلم خجسته باد گفته، از مردم، دانش آموزان و آموزگاران خواست تا در قسمت حفظ و نگهداری ساختمان های یاد شده توجه جدی نمایند.
قابل یادهانی است که این دو ساختمان به ارزش مجموعی 51 میلیون افغانی از بودجه وزارت شهر سازی بصورت پخته واساسی اعمار گردیده است ، که تعمیر الحاقیه تربیه معلم دارای 10 صنف درسی و تعمیر لیسه دخترانه شماره دوم ناهید شهید دارای 8 صنف درسی با سایر ملحقات ضروری ان میباشد.
