اعلان بست های معلمین و پنجم و ششم اداری وزارت معارف از طریق امتحان رقابتی جمعی!

Amiri-admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۵ - ۱۲:۱۲
لوکو

Publish Date

Closing Date

Location

Kabul Afghanistan

اعلان بست های معلمین و پنجم و ششم اداری وزارت معارف از طریق امتحان رقابتی جمعی!

از جمله اهداف و ماموریت های اساسی وزارت معارف ارایه خدمات تعلیمی با کیفیت برای تمام اطفال افغانستان، فعال نگهداری درس در مکاتب سراسر کشور و جلوگیری از عدم دسترسی شاگردان به درس و تعلیم با کیفیت تا نقاط دور دست و محروم ولایات میباشد، به این منظور موجودیت معلمین و کادر اداری در مکاتب مطابق شرایط و معیار های تعین شده به عنوان یکی از مؤلفه های کلیدی در تحقق این ماموریت نقش ایفا مینماید که با در نظرداشت این اصل وزارت معارف مصمم است تا به تعداد 8165 بست معلم و اداری پنجم و ششم مکاتب تعلیمات عمومی و سواد حیاتی خویش را از طریق امتحان رقابتی جمعی در مشارکت با اداره ملی امتحانات به اعلان بسپارد.

تعداد بست ها: 8165

ولایات:

مرحله اول: قندهار، هرات، زابل، فراه، میدان وردگ، ارزگان، هلمند، خوست، پکتیا، غزنی، ننگرهار، غور، لغمان، نیمروز، نورستان، پنجشیر، بلخ، سمنگان، فاریاب، جوزجان، کاپیسا، سرپل، ولایت کابل و شهر کابل.

تاریخ شروع اعلان: 25/6/1403 مطابق 12/3/1446

تاریخ ختم اعلان: 4/7/1403 مطابق 22/3/1446

مرحله دوم: لوگر، پروان، بامیان، دایکندی، پکتیکا، بغلان، کندز، بدخشان و بادغیس.

نوت: تاریخ اعلان بست ها در مرحله دوم بعداً اعلان میگردد.

شرایط استخدام:

  1. در بست های معارف شهر کابل و مراکز ولایات داشتن حداقل سند فراغت معتبر فوق بکلوریا (14 پاس) و یا معادل آن در تعلیمات اسلامی از یکی از مراجع تعلیمی و تحصیلی داخلی و یا بیرون مرزی.
  2. در بست های معارف ولسوالی ها داشتن سند فراغت معتبر بکلوریا (12 پاس) و یا معادل آن در تعلیمات اسلامی از یکی از مراجع تعلیمی و تحصیلی داخلی و یا بیرون مرزی.
  3. در بست های معارف شهر کابل و مراکز ولایات مطابقت رشته تحصیلی کاندید با رشته های مرتبط با بست های معلمین در هر مضمون مطابق جزئیات اعلان بست ها )بست های اداری از این معیار مستثنی میباشد).
  4.  داشتن حسن سیرت و شهرت نیک

رهنمود ارایه درخواستی و شمولیت در امتحان:

متقاضیان محترم میتوانند غرض شمولیت در پروسه، طی دوره اعلان به سایت های اعلان بست ها واقع در آمریت های معارف ولسوالی، مراکز ریاست های معارف ولایات و حوزه های تعلیمی معارف شهر کابل مراجعه نموده و بعد از دریافت فورم درخواستی و ضمیمه نمودن اسناد تحصیلی و یک کاپی از تذکره تابعیت خویش شامل پروسه شوند.

کاندیدان محترم میتوانند لست بست های خالی، معیار ها و رشته های مرتبط با بست های مذکور را از آدرس ذیل دریافت نماید:

 

Documents

بست ها
رهنمود